  • 1. Data: 2009-03-04 09:53:01
    Temat: Co to jest "prm", FAQ" czyli ile lat ma dyskusja " Czy mozna lac olej samochodowy do motocykla "?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    Jako ze redaktor FAQ nie wrzuca comiesiecznego przypominacza pozwole sobie
    wrzucic pewien rys historyczny.

    W maju biezacego roku bedzie 12. Link dla niedowiarkow:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_frm/thread/5bbab341fa35673e/d1c67cacaff5cd34?#d1c
    67cacaff5cd34

    Tutaj informacje o powstaniu grupy usenetowej p.rec.motocykle:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_frm/month/1997-04
    4 Kwietnia biezacego roku grupie minie 12 lat istnienia. Przez tyle lat
    internetowy twor nawiedzany przez setki respondentow jest w stanie wytworzyc
    wlasna kulture a nawet jezyk. Info szczegolnie wartosciowe dla pyskaczy
    ktorzy po pol roku chca robic tu swoje rewolucje: jesli jestes gdzies nowy,
    poznaj lokalne zasady i obyczaje.

    Tutaj prawie aktualne FAQ grupy:
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    Rzecz wysoce przydatna jako ze nie trzeba byc geniuszem by domyslec sie ze
    niektore pytania padaja/padaly tu nawet czesciej niz raz w tygodniu i ich
    przypominanie bywa nuzace.

    Tutaj link o Netykiecie:
    http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
    Netykieta to zbior ELEMENTARNYCH zasad jakimi rzadza sie wszystkie grupy
    usenetowe, zas grupy usenetowe to nie to samo co fora, forumy itp. Jesli
    chcesz uchodzic za kulturalnego przeczytaj ja i stosuj a nie bedzie
    niezrozumialych "zjebek".

    Jesli zapoznasz sie z powyzszymi informacjami masz szanse zakumac skad
    niechec do rzeczy ktore zrobiles i uwazasz ze zostales za nie nieslusznie
    objechany.
    Milej lektury.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 2. Data: 2009-03-04 10:07:07
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

> [...]
    > usenetowe, zas grupy usenetowe to nie to samo co fora, forumy itp. Jesli
    > chcesz uchodzic za kulturalnego przeczytaj ja i stosuj a nie bedzie

    z tym, że namawianie do przestrzegania netykiety jest takie samo jak
    wymaganie kultury osobistej. Kto nie ma wyrobionej kultury to sie nie da
    namówic bo tego trzeba sie uczyc latami, od szczeniaka.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-03-04 10:12:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > Jako ze redaktor FAQ nie wrzuca comiesiecznego przypominacza

    Redaktor FAQ jest ostatnio wielce zajęty walką z kryzysem na powierzonym
    mu odcinku. No i dopiero od tygodnia widać jakieś oznaki wiosny.

    W kazdym razie dziękuje za inwencję i obiecuję od tego tygodnia powtórkę
    z FAQ co czwartek.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-03-04 10:26:16
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote

    > 4 Kwietnia biezacego roku grupie minie 12 lat istnienia.

    Kufra, pasowalo by cos wypic, czy jak?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-03-04 11:03:19
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "Kefir" <k...@r...pl> wrote

    > Kufra, pasowalo by cos wypic, czy jak?

    A to się jakoś z TBSZ nie zbiega?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 6. Data: 2009-03-04 11:03:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > "Kefir" <k...@r...pl> wrote

    > Kufra, pasowalo by cos wypic, czy jak?
    > :-)

    noo... ale sie nie podniecaj - i tak Cię nie zaproszą - przecież to
    klika, "buractwo i chamstwo", te całe precle... ;-) Tfu! :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-03-04 11:13:18
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message

    > A to się jakoś z TBSZ nie zbiega?

    Impreza z 21-go Marca na 4-go Kwietnia? Czyja watroba/pracodawca/partner
    zyciowy* to wytrzyma?

    PeeS Jachranka? :^)

    *) niepotrzebne skreslic

  • 8. Data: 2009-03-04 11:38:20
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote

    > noo... ale sie nie podniecaj - i tak Cię nie zaproszą - przecież to klika,
    > "buractwo i chamstwo", te całe precle... ;-) Tfu! :-P

    Sam sie qrwik, zaprosze :-) lol

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-03-05 06:31:24
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Spider A.J. wrote:
    > "(pj)" <j...@g...com> wrote

    > Sam sie qrwik, zaprosze :-) lol

    I chcesz zebym uwierzyl ze z Karakufa na moto taki szmat drogi przyjedziesz?
    ;)

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 10. Data: 2009-03-05 09:02:05
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Pryzmat" <a...@o...pl> wrote

    > I chcesz zebym uwierzyl ze z Karakufa na moto taki szmat drogi
    > przyjedziesz?

    Chyba zartujesz???

    > ;)

    O zartujesz, przeciez wiadomo ze z krakowa do Wawki to sie jezdzi
    pociagiem!!!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)