  • 31. Data: 2009-03-05 08:47:43
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Magic wrote:

    > Ale na sezonie czy na technicznym ?

    To KJ niech sobie wybierze, co wiekszy lans przyniesie. :)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 32. Data: 2009-03-05 09:47:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Watson pisze:

    > A moze w ramach akcentowania początku sezonu spróboj na nim pojezdzic? ;>

    Ej, no bez jaj, caly obiecujacy sezon niejezdzenia bym se mogl zjebac.

    KJ

  • 33. Data: 2009-03-06 20:28:18
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    grzybek wrote:
    > Witam. Czytam od dawna posty na tej grupie. Nie udzielałem się jak
    > dotąd. Napiszę taką swoją refleksję w związku z ostatnimi postami
    > dotyczącymi powtarzania się pytań, głupoty, chmstwa i buractwa:-)
    > Tak w zasadzie to ta grupa jest nikomu nie potrzebna:-)
    > Wszystko jest w FAQ.

    Witka,
    cos jestes przewrazliwiony Grzybek.

    Czytam (czasami o cos zapytam) te grupe od kliku lat (odkad jezdze na
    moto) i uwazam, ze to najlepsza grupa jaka znam.
    I jakos nikt mnie nie "zjebal" jak dotychczas i jakos nigdy nie poczylem
    sie smieciem, ch.. albo czyms tam.
    Moze po prostu stosuje sie do zasad, jakie obowiazuja w usenecie? I sam
    tez doceniam, jesli ktos te zasady szanuje. Doceniam tez poczucie
    humoru ludzi tu piszacych. Czasami czytanie niektorych watkow to czysta
    przyjemnosc :).
    A jesli chodzi o scigacz.pl. Jakos nie zwracalem na to uwagi , dopiero
    po kilku aluzjach kolegow na temat scigacza , zauwazylem, ze
    rzeczzywiscie cos w tym jest, w poziomie niektorych postow ze scigacza.
    Oczywiscie nie jest to zasada ale zdarza sie czesto.
    Nie zauwazylem tez, zeby ktokolwiek byl potraktowany zle, tylko dlatego,
    ze nie ma kasku za 2k czy kombinezonu za 5k. Nie zauwazylem podzialu na
    lepszych i gorszych uzytkownikow , gdzie kryterioum podzialu bylaby
    kwota wydawana na zabawe w motocykle.

    Podejrzewam, ze masz albo jakies kompleksy, albo czytasz bez zrozumienia
    albo nie rozumiesz czemu sluzy usenet itp.

    I to by bylo na tyle, dziekuje za uwage

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 34. Data: 2009-03-06 21:27:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witka,
    > cos jestes przewrazliwiony Grzybek.

    Teraz już Grzybol...

    > Czytam (czasami o cos zapytam) te grupe od kliku lat (odkad jezdze na moto) i
    > uwazam, ze to najlepsza grupa jaka znam.

    Na każdej jest towarzystwo wzajemnej adoracji:-)

    > I jakos nikt mnie nie "zjebal" jak dotychczas i jakos nigdy nie poczylem sie
    > smieciem, ch.. albo czyms tam.

    Mało piszesz.

    > Moze po prostu stosuje sie do zasad, jakie obowiazuja w usenecie? I sam tez
    > doceniam, jesli ktos te zasady szanuje.

    To akurat nie ma nic do rzeczy.

    Doceniam tez poczucie
    > humoru ludzi tu piszacych. Czasami czytanie niektorych watkow to czysta
    > przyjemnosc :).

    Nie powiedziałem, że nie:-)

> [...]
    > i gorszych uzytkownikow , gdzie kryterioum podzialu bylaby kwota wydawana na

    Ja zauważyłem.

    > Podejrzewam, ze masz albo jakies kompleksy, albo czytasz bez zrozumienia albo
    > nie rozumiesz czemu sluzy usenet itp.

    Kompleksy ma każdy. Nawet ten który mocno temu zaprzecza. Z czytaniem i
    rozumieniem na razie nie mam problemu. Pewnie za parę lat się pojawi, mam już
    ponad 40 wiosen:-) Czemu słuzy usenet?

    > I to by bylo na tyle, dziekuje za uwage

    Ależ pronciem bardzo:-)

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2009-03-07 09:44:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości

    > Mało piszesz.

    Powiedział ten, co nawet nie wiedział, że jego nick był już zajęty.

    > To akurat nie ma nic do rzeczy.

    To ma bardzo do rzeczy. Bo wbrew pozorom nikt tutaj nikogo nie "jebie" za
    zbyt tani kask czy kombinezon. Po prostu niektórzy polecają droższe, bo ich
    stać, bo spróbowali tańszych i nie byli zadowoleni. A co tam, uzewnętrznie
    się - żaden z moich kasków nie kosztował więcej niż 400zł

    > Kompleksy ma każdy. Nawet ten który mocno temu zaprzecza. Z czytaniem i
    > rozumieniem na razie nie mam problemu. Pewnie za parę lat się pojawi, mam
    > już ponad 40 wiosen:-) Czemu słuzy usenet?

    Kulturalnej wymianie myśli i poglądów. Z założenia.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 36. Data: 2009-03-07 14:43:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedział ten, co nawet nie wiedział, że jego nick był już zajęty.

    A jest? Chyba na ścigaczu, ale to się nie liczy podobno:-)

    > To ma bardzo do rzeczy. Bo wbrew pozorom nikt tutaj nikogo nie "jebie" za zbyt
    > tani kask czy kombinezon. Po prostu niektórzy polecają droższe, bo
    > ich stać, bo spróbowali tańszych i nie byli zadowoleni.

    Może nie jebie dosłownie. Natomiast kilka razy odniosłem wrażenie, że ci
    biedni/tani są gorsi:-) A zjebac to się maja sami po przeczytaniu opini tych
    lepszych:-)

    > A co tam,
    > uzewnętrznie się - żaden z moich kasków nie kosztował więcej niż 400zł

    Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był
    Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

    > Kulturalnej wymianie myśli i poglądów. Z założenia.

    A no niech tam:-)

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2009-03-07 15:13:39
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    >A jest? Chyba na ścigaczu, ale to się nie liczy podobno:-)

    Trafiony, zatopiony;)

    >Może nie jebie dosłownie. Natomiast kilka razy odniosłem wrażenie, że ci
    >biedni/tani są gorsi:-) A zjebac to się maja sami po przeczytaniu opini tych
    >lepszych:-)

    E tam. Jest jakas grupa ludzi wierzacych, ze skladajac sute ofiary na
    oltarzach bostw motocyklowych podnosi swoje szanse na przezycie. Oni
    potrzebuja stalego umacniania w tej wierze stad duzo i czesto o tym
    mowia ale nie powiedzialbym, ze to grupa szczegolnie reprezentatywna.

    >Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był
    >Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

    Chujnia straszna bo wialo. Pozatem kask jak kazdy inny.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 38. Data: 2009-03-07 17:24:45
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był
    > Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

    Cos krecisz! Moj kask Bella kosztowal 3000 zł. Srednia pensja byla wowczas
    niewiele wieksza. Byl to wiec luksusowy sprzet, relatywnie drozszy niz
    obecnie Shoei czy inny Schuberth :]
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 39. Data: 2009-03-07 17:46:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Cos krecisz! Moj kask Bella kosztowal 3000 zł. Srednia pensja byla wowczas
    > niewiele wieksza. Byl to wiec luksusowy sprzet, relatywnie drozszy niz
    > obecnie Shoei czy inny Schuberth :]
    > Pozdr

    A to to się zgadza:-)

    --
    Grzybol

  • 40. Data: 2009-03-08 00:34:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]

    > Może nie jebie dosłownie. Natomiast kilka razy odniosłem wrażenie, że ci
    > biedni/tani są gorsi:-) A zjebac to się maja sami po przeczytaniu opini

    Jak ktoś ma kompleksy to może je mieć z różnych powodów.
    Niektórzy kupują opony kołkowane, leżaki czy potorówki a inni nówki tylko a
    czasem zmieniane razem w komplecie. Tutaj spotkasz każdego z tych ludzi.
    Kupujesz to na co Cię stać - najmniejsze oszczędności są na hobby.

    > Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to
    > był Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

    Dwa takie miałem, z czego bez szybki to był dla pasażera, bo jemu tak nie
    wiało (:
    Miałem też taki lotowy, DDRowski bodaj, kask z wlotami powietrza jak u
    Vadera. Rozebrałem go kiedyś do malowania, zobaczyłem z czego on się
    składał, i już nigdy nie pomalowałem ani nie założyłem.
    A mój pierwszy "porządny" kask spełniający standardy bezpieczeństwa był z
    Lidla. Z jednej ze słynnych gazetek motocyklowych.

    Nie czuję się też gorszy, że każdy z moich motocykli jest co najmniej
    pełnoletni. Nikt mi tego tutaj nie powiedział.

    --
    Jasio
    vfr vx etz