  • 1. Data: 2009-03-04 10:30:13
    Temat: Pompa paliwa na zewnatrz baku w ktorym moto
    Od: gonzik <b...@y...com>

    Siema,

    Pytanko. Czy kojarzy ktos sprzeta na wtrysku w ktorym pompa paliwa
    oraz filtr sa zamontowane na zewnatrz baku? (Znaczy sie nie w srodku
    "plywajac" w benzynie)

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 2. Data: 2009-03-04 11:12:17
    Temat: Re: Pompa paliwa na zewnatrz baku w ktorym moto
    Od: "Budyn" <b...@r...wywalto.pl>

    Uzytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    > Pytanko. Czy kojarzy ktos sprzeta na wtrysku w ktorym pompa paliwa
    > oraz filtr sa zamontowane na zewnatrz baku? (Znaczy sie nie w srodku
    > "plywajac" w benzynie)

    BMW f650gs

    b.

  • 3. Data: 2009-03-04 11:38:07
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 4 Mar, 12:12, "Budyn" <b...@r...wywalto.pl> wrote:
    > Uzytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisal w
    wiadomoscinews:76206bc5-e0a8-4cec-8b52-305bc4ada7e9@
    f37g2000vbf.googlegroups.com...

    > BMW f650gs
    >
    > b.

    Albo ja cos nie tak widze albo mam zly manual do f650gs -2001-2003. Na
    moje oko pompa jest wlozona od gory do baku. Czyli tak jakby jest
    zanurzona.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 4. Data: 2009-03-04 12:58:21
    Od: "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu>

    Witam
> [...]
    >
    > Pytanko. Czy kojarzy ktos sprzeta na wtrysku w ktorym pompa paliwa
    > oraz filtr sa zamontowane na zewnatrz baku? (Znaczy sie nie w srodku

    VTX 1800 wersja od 2005 r.

    --
    vIrek
    vtx1800

  • 5. Data: 2009-03-04 14:27:23
    Od: "Budyn" <b...@r...wywalto.pl>

    Uzytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > Albo ja cos nie tak widze albo mam zly manual do f650gs -2001-2003. Na
    > moje oko pompa jest wlozona od gory do baku. Czyli tak jakby jest
    > zanurzona.

    Bo tam gdzie normalnie jest bak bmw ma co innego. Bak jest pod siedzeniem.
    Pompa to taka owalna puszka luzem. Gdzie filtr to prawde mówiac nie weim.

    b.

  • 6. Data: 2009-03-04 22:32:59
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Uzytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > VTX 1800 wersja od 2005 r.

    zdaje sie ze NTV tez tak ma. Tylko co do filtra pewnosci nie mam

    E.

  • 7. Data: 2009-03-04 23:19:22
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Budyn"

    > Bo tam gdzie normalnie jest bak bmw ma co innego. Bak jest pod siedzeniem.
    > Pompa to taka owalna puszka luzem. Gdzie filtr to prawde mówiac nie weim.

    nie wiem jak w tych gsach z poczatku lat 00, ale cs byla w baku, tak w tym
    baku pod siodlem, obawiam sie, ze w gs bylo tak samo

    --
    ania

  • 8. Data: 2009-03-05 09:42:35
    Od: "Budyń" <b...@r...wywalto.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Budyn"

    > nie wiem jak w tych gsach z poczatku lat 00, ale cs byla w baku, tak w tym
    > baku pod siodlem, obawiam sie, ze w gs bylo tak samo

    az spojrzałem do książki, jasny gwint, masz racje :) Odwołuje zeznania. To
    ja nie wiem co w swoim widziałem w takim razie.

    pozdro
    b.