  • 1. Data: 2009-03-04 08:31:45
    Temat: Jezyk Goethego-ktos wlada?
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    szukam kogos wladajacego jezykiem niemiecki w stopniu
    umozliwiajacym dogadanie sie przez telefon- w spawie motonga oczywiscie;]
    z gorki dziekuje
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-04 10:24:57
    Temat: Re: Jezyk Goethego-ktos wlada?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote

    > szukam kogos wladajacego jezykiem niemiecki w stopniu
    > umozliwiajacym dogadanie sie przez telefon- w spawie motonga oczywiscie;]

    :-) domyslam sie, ze natrafiles na cos interesujacego na mobile.de,
    probowales dzwonic i gadac po angielsku?
    Czesto w tych ichnich komisach (glownie samochodowych) to oni
    i po polsku potrafia a po angielsku to juz prawieze norma.
    Prywatnie niemcy tez zazwyczaj nie maja wielkiego problemu z angielskim.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-03-04 10:31:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote in message

> [...]
    > i po polsku potrafia a po angielsku to juz prawieze norma.
    > Prywatnie niemcy tez zazwyczaj nie maja wielkiego problemu z angielskim.

    Dogadywanie stanu sprzeta i ew. warunkow zakupu to, IMO, zbyt delikatna
    materia by pozwolic rozmawiac na pograniczu zrozumienia. Pozniej latwo o
    pretensje i wzajemne oskarzenia, co moze rzutowac na pogorszenie opinii o
    niemieckim sprzedawcy badz polskim motocykliscie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 4. Data: 2009-03-04 10:36:19
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > :-) domyslam sie, ze natrafiles na cos interesujacego na mobile.de,

    no tak, troche poklikalem;]
    cenowo zupelnie bez rewelacji, ale wiekszy wybor
    a w piatek jade do Wloch - zobacze co tam w "trawie piszczy";)
    moze poza internetem Wlosi lubia papierowe ogloszenia?;]

    > probowales dzwonic i gadac po angielsku?

    maila wyslalem -narzie cisza

    > Czesto w tych ichnich komisach (glownie samochodowych) to oni
    > i po polsku potrafia a po angielsku to juz prawieze norma.
    > Prywatnie niemcy tez zazwyczaj nie maja wielkiego problemu z angielskim.

    pozyjemy zobaczymy;)

    pzdr
    Piotr

  • 5. Data: 2009-03-04 10:38:46
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > pretensje i wzajemne oskarzenia, co moze rzutowac na pogorszenie opinii o
    > niemieckim sprzedawcy badz polskim motocykliscie ;)

    no nie , mnie sie rozchodzilo tylko o "wstepne pieszczoty"-typu
    historia sprzeta (ile razy szlifowal;) - wtedy mniej wiecej wiem czy
    ide/jade dalej czy podziekowal.
    zdecydowanie nie zamierzam psuc naszej czy sasiedniej opini:)))

    pzdrw
    Piotr

  • 6. Data: 2009-03-04 10:53:33
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote

    > cenowo zupelnie bez rewelacji, ale wiekszy wybor

    No tylko pamietaj, ze jak tam jest napisane, ze umfallfrei to
    (zazwyczaj) znaczy, ze to zeczywiscie prawda :-) a nie "nowka sztuka nie
    smigana"
    a i kultura techniczna niemiaszkow troszke jest inna niz "nasza".

    > a w piatek jade do Wloch - zobacze co tam w "trawie piszczy";)
    > moze poza internetem Wlosi lubia papierowe ogloszenia?;]

    > maila wyslalem -narzie cisza

    Do komisu/salonu czy do prywatnego?
    Zreszta lepiej zawsze zadzwonic.
    Wiesz maile to nie GG, choc znam takich co
    sie obrazaja jak sie im natentychmiast nie odpisze :-)

    owocnych lowow

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 7. Data: 2009-03-04 11:05:35
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > No tylko pamietaj, ze jak tam jest napisane, ze umfallfrei to
    > (zazwyczaj) znaczy, ze to zeczywiscie prawda :-) a nie "nowka sztuka nie
    > smigana"

    "Vorführmaschine Fa. Hage, mit hoher Scheibe + Original Scheibe,
    Kofferinnentaschen, Werksgarantie bis 07/2011, Inspektion und HU/AUK Neu"

    ???

    > a i kultura techniczna niemiaszkow troszke jest inna niz "nasza".

    to fakt

    > Do komisu/salonu czy do prywatnego?
    stoi, ze privat, ale mail przez portal - swojego nie podal

    > owocnych lowow

    dzieki
    moze w koncu jakos sie pochwale nowym/uzywanym nabytkiem;)

    pzdrw
    Piotr

  • 8. Data: 2009-03-04 11:22:14
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości
    > "Vorführmaschine Fa. Hage, mit hoher Scheibe + Original Scheibe,
    > Kofferinnentaschen, Werksgarantie bis 07/2011, Inspektion und HU/AUK Neu"
    >
    > ???

    na pewno z wysoką szybą+oryginalną,reszty nie jestem pewien ale chyba
    uchwyty kufrów/kufra, gwarancja,przegląd nowy,więc raczej dzwon nie jest.
    Łatwo wyłapać u nich totalne złomy jeśli pisze "nu fur export" mozna sobie
    darować.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 9. Data: 2009-03-04 11:31:25
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Łatwo wyłapać u nich totalne złomy jeśli pisze "nu fur export" mozna sobie

    dzieki bardzo

    pzdrw
    Piotr

  • 10. Data: 2009-03-04 11:35:35
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote

    > "Vorführmaschine Fa. Hage, mit hoher Scheibe + Original Scheibe,
    > Kofferinnentaschen, Werksgarantie bis 07/2011, Inspektion und HU/AUK Neu"
    >
    > ???

    Ten Vorfu.... to nie wiem ale chyba chodzi o mechanizm podnoszenia szyby,
    przedniej :-)
    z wysoka (czytaj aftermarket) szyba do tego dostaniesz orginalna.
    Torby wewnetrzne do kufrow, gwarancja warsztatowa wazna do 07-2011, przeglad
    i wszystkie badania tech.
    ichnie wydalanych spalin itp nowe

    Nie jestem pewien co z tym mechanizmem czy Fa. to bedzie fabryczny czy inny.
    Kuczu albo Markowski by wiedzieli :-) moze sie odezwa.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)