  • 21. Data: 2009-07-09 17:37:05
    Temat: Re: Wrota Bieszczadow miejsce dla fotografow
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Chcę sobie oglądać zdjęcia w całości jedno po drugim. Wciskam F11 żeby
    > mieć fullscreen w przeglądarce. Baner zajmuje 1/4 ekranu, zdjęcie nie
    > mieści się w całości (rozdzielczość mam 1280x800)
    > . No to sobie przewijam w pionie, żeby zdjęcie widzieć całe - jest
    > piknie. Klikam strałkę w prawo i znowu mam baner na 1/4 ekranu i zdjęcie
    > się nie mieści w całości. Jak się upierasz przy takim wysokim banerze to
    > załatw, żeby strona po przeładowanu na kolejne zdjęcie automatycznie
    > ustawiała się w pionie tak jak było przy zdjęciu poprzednim.

    no sorry ale jakby durni producenci notebookow wymyslili sobie jeszcze
    glupsza rozdzialke np. 1200 x 600 to musialbym w ogole wywalic baner...
    Notabene te wszystki szumnie nazywane netbooki tak chyba maja.

    przemysle to czy da sie nieco zooptymalizowac wysokosc banera.
    Po prostu ta rozdzialka to nieporozumienie IMO ale niestety istnieje
    i sporo tego dziadostwa powstalo. Moj notebook tez ma ten syf :(

    Roger

  • 22. Data: 2009-07-09 17:43:05
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > On 2009-07-09 16:08:24 +0200, "KrzysztofK"
    > <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl

    > logotypy rządzą się własnymi prawami.

    To prawda, ale to źle,
    bo widzą to półanalfabeci i utwierdza to ich w tym,
    że można tak pisać wszędzie.

    I piszą, choćby w internecie na grupach dyskusyjnych.

    JD

  • 23. Data: 2009-07-09 18:32:35
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > no sorry ale jakby durni producenci notebookow wymyslili sobie jeszcze
    > glupsza rozdzialke np. 1200 x 600 to musialbym w ogole wywalic baner...

    no sorry, ale z takim banerem to chyba nawet FullHD rozdzielczość będzie
    za mała (na oko policzyłem że rozdzielczość w pionie musiałaby być ok. 1200

    > przemysle to czy da sie nieco zooptymalizowac wysokosc banera.

    a może po prostu w momencie przejścia do oglądania całych zdjęć baner
    nie będzie się wyświetlał ? Bo jaki sens marnować tyle przestrzeni na
    każdym etapie przeglądania portalu ? Nawet nie pełni funkcji przejścia
    do strony głównej.

    Aha, wyświetla się przy każdym zdjęciu data i godzina jego dodania.
    hmmm... po co ? Lepsza była by data zrobienia zdjęcia , ale jak już
    pisąłeś może to być trudne do uzyskania...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 24. Data: 2009-07-09 18:49:16
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > nazywnictwo jest dyskusyjne :) Ja preferuje bieszczadów
    > http://www.bieszczady.pl/Z_Bieszczad_czy_z_Bieszczad
    ow_?newsID=4174

    ok. ale czemu w takim razie jak się wejdzie w Galerię i ogląda
    miniaturki to pod niektórymi miniaturkami na tle pisze: "wrota
    bieszczad.pl" ???

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 25. Data: 2009-07-09 19:08:36
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h34jk9$s0o$1@news.interia.pl...
    > Chyba pierwszy raz mam stres pisząc posta na newsy :)

    Stroma ma limk:

    > www.wrota-bieszczadow.pl

    a w miniaturkach zdjęć masz:
    WROTAbieszczad.pl

    a na stronie głównej:
    WROTAbieszczadów.pl

    Jak to jakoś ujednolicisz to będzie OK,
    strona i pomysł podoba mi się :)

    JD

  • 26. Data: 2009-07-09 19:18:02
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Thu, 9 Jul 2009 19:07:57 +0200 "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

    > prawde powiedziawszy trochę nie chce mi się zaprzątac
    > głowy exifami. Bardzo czesto w drodze postprocesingu
    > exify znikają. Potem zajdzie sytuacja, ze 30% zdjec bedzie
    > miec te informacje a reszta nie.

    Da się skopiować z oryginału przecież, choćby darmowym
    programikiem jhead. Jedna sekunda roboty dla wgrywającego
    zdjęcie. Wg tego, co napisałeś zdjęcia mają być moderowane,
    więc prze okazji można egzekwować exifowanie.

    A w ogóle śliczne zdjęcia i świetna inicjatywa. Narobiłeś
    smaku na wyjazd, to niehumanitarne. :)

    w.

    --
    Kupię: http://wm.ite.pl/kupie.html

  • 27. Data: 2009-07-09 19:41:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-09 19:43:05 +0200, "JD" <j...@g...com> said:

    > To prawda, ale to źle,
    > bo widzą to półanalfabeci i utwierdza to ich w tym,
    > że można tak pisać wszędzie.
    >
    > I piszą, choćby w internecie na grupach dyskusyjnych.

    Aha. To powiedz to jeszcze tym z:
    gazeta.pl (GW zresztą też)
    onet.pl
    allegro.pl i cokupic.pl (ale to w końcu jedna firma)
    i setkom innych firm związanych z netem, acz nie tylko...

    de Fresz

  • 28. Data: 2009-07-09 20:06:30
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > allegro.pl i cokupic.pl (ale to w końcu jedna firma)
    > i setkom innych firm związanych z netem, acz nie tylko...

    Wiesz, nie jestem pieniaczem, jestem leniem.
    Na wyżej wymienione serwisy nie zaglądam,
    a pisanie po polsku jest cnotą.

    --
    Pozdawiam
    JD

    PS lub promowanie tego, co sugeruje autorowi.

  • 29. Data: 2009-07-09 22:24:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > a w miniaturkach zdjęć masz:
    > WROTAbieszczad.pl
    >
    > a na stronie głównej:
    > WROTAbieszczadów.pl
    >
    > Jak to jakoś ujednolicisz to będzie OK,
    > strona i pomysł podoba mi się :)

    bardzo sluszna uwaga. Wzielo sie to stad, ze pierwotne
    zalozenia byly nieco inne oraz caly okres testowy wrota
    wisialy na innej domenie. Ostatecznie jednak postanowielm
    wrocic do korzeni i pielegnowac stare nazywnictwo naszych
    gor. Poprawie to.

    dzieki
    Roger

  • 30. Data: 2009-07-10 18:11:21