  • 11. Data: 2009-07-09 12:41:04
    Temat: Re: Wrota Bieszczadow miejsce dla fotografow
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h34n5f$pbr$1@news.interia.pl...

    > tak

    znaczy nie trzeba, to jedno i dziala tu i tu.

    Roger

  • 12. Data: 2009-07-09 14:08:24
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    Poprawka do logo.
    Nie może być WROTAbieszcz....
    bo grafik sobie tak umyślił aby polski język kaleczyć
    tylko powinna być duża litera w Bieszcz....

    Poza tym co tu ważniejsze WROTA czy bieszczady?!
    Sklep z wrotami do stodoły???

    Jak już to wrotaBIESZCZADÓW.pl

    Pzdr
    KK

  • 13. Data: 2009-07-09 14:38:23
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Jul 9, 12:36 pm, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > Tak więc z pewną taką nieśmiałością zapraszam wszystkich:www.wrota-bieszczadow.pl

    Dobry pomysl!

    Pare komentarzy/sugestii:

    - chetnie obejrzalbym panoramy w calosci
    - podoba mi sie wyszukiwanie po rejonie Bieszczadow, moze mogloby byc
    nawet bardziej szczegolowe albo sprzezone z interaktywna mapa?
    - lubie widziec Exif w takich serwisach
    - moze geotagowanie?

    Powodzenia!

    Psor

  • 14. Data: 2009-07-09 14:44:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-09 13:36:13 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> said:

    > Tak więc z pewną taką nieśmiałością zapraszam wszystkich:
    > www.wrota-bieszczadow.pl

    Konieczność przewijania w poziomie szerszych zdjęć jest IMHO baaardzo
    słabym pomysłem.

    de Fresz

  • 15. Data: 2009-07-09 14:45:45
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > - podoba mi sie wyszukiwanie po rejonie Bieszczadow, moze mogloby byc
    > nawet bardziej szczegolowe albo sprzezone z interaktywna mapa?

    mam zamiar wdrożyć taką funkcjonalność za jakiś czas.
    Ja sobie z tym na pewno nie poradzę ale na zlecenie. Mapa
    docelowo ma być dokładna i czytelna z wydawnictwa
    Ruthenus

    > - lubie widziec Exif w takich serwisach

    tego raczej nie planuję.

    > - moze geotagowanie?

    kto wie, może razem z mapą ? To są na razie plany.

    Roger

  • 16. Data: 2009-07-09 14:47:01
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-09 16:08:24 +0200, "KrzysztofK"
    <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl
    > said:

    > Poprawka do logo.
    > Nie może być WROTAbieszcz....
    > bo grafik sobie tak umyślił aby polski język kaleczyć
    > tylko powinna być duża litera w Bieszcz....

    Po pierwsze _wielkiej_ litery ("duża" to ma ze 30 pt). Po drugie -
    logotypy rządzą się własnymi prawami.

    de Fresz

  • 17. Data: 2009-07-09 15:03:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Konieczność przewijania w poziomie szerszych zdjęć jest IMHO baaardzo
    > słabym pomysłem.

    pomysle nad linkiem do pelnej wersji moze ale IMO
    ogladanie panoramy jako dlugi waski pasek to jest
    dla mnie slaby pomysl.

    Roger

  • 18. Data: 2009-07-09 17:03:16
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > tego raczej nie planuję.

    Ale może chociaż datę zrobienia zdjęcia dałoby się wstawić ? ja bym np.
    chciał wiedzieć mniej więcej kiedy mógłbym pojechać w Bieszczady, żeby
    przyroda wyglądała tak jak na zdjęciu.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 19. Data: 2009-07-09 17:07:53
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Oh no ! Baner jest za wysoki ! już mówię dlaczego...

    Chcę sobie oglądać zdjęcia w całości jedno po drugim. Wciskam F11 żeby
    mieć fullscreen w przeglądarce. Baner zajmuje 1/4 ekranu, zdjęcie nie
    mieści się w całości (rozdzielczość mam 1280x800)
    . No to sobie przewijam w pionie, żeby zdjęcie widzieć całe - jest
    piknie. Klikam strałkę w prawo i znowu mam baner na 1/4 ekranu i zdjęcie
    się nie mieści w całości. Jak się upierasz przy takim wysokim banerze to
    załatw, żeby strona po przeładowanu na kolejne zdjęcie automatycznie
    ustawiała się w pionie tak jak było przy zdjęciu poprzednim.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 20. Data: 2009-07-09 17:07:57
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ale może chociaż datę zrobienia zdjęcia dałoby się wstawić ? ja bym np.
    > chciał wiedzieć mniej więcej kiedy mógłbym pojechać w Bieszczady, żeby
    > przyroda wyglądała tak jak na zdjęciu.

    prawde powiedziawszy trochę nie chce mi się zaprzątac
    głowy exifami. Bardzo czesto w drodze postprocesingu
    exify znikają. Potem zajdzie sytuacja, ze 30% zdjec bedzie
    miec te informacje a reszta nie.
    Przewidzialem uproszczone pole ale pod katem wyszukiwania
    lato / jesien / zima / wiosna ale to malo precyzyjne jest.

    Roger