  • 21. Data: 2010-12-03 00:51:55
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 20:53:04 -0800 (PST), JAM napisał(a):

    > Jak to jakie ? Te spalinowe.

    Masz do wyboru kilka rodzajów, do tego dwa obiegi - Otto i Diesla. POnadto
    przepłukiwanie zwrotne, tłokiem, dyskiem, obce...

    No, dalej, odrabiaj lekcję.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2010-12-04 10:52:20
    Od: JAM <j...@y...com>

    On 3 Gru, 00:51, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Thu, 25 Nov 2010 20:53:04 -0800 (PST), JAM napisa (a):

    > Masz do wyboru kilka rodzaj w, do tego dwa obiegi - Otto i Diesla. POnadto
    > przep ukiwanie zwrotne, t okiem, dyskiem, obce...
    >
    > No, dalej, odrabiaj lekcj .
    >
    > --
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' P aszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    K szyca Le na 51/9, 66-305 Keszyca Le na
    >  _______/ /_     Wywo ywanie slajd whttp://trzypion.pl/
    > ___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB+
    +

    To tak na chlopski rozume zes wymyslil ? Pewnie dlatego w samochodach
    dwusuwow nie ma. Tam zatrudniaja inzynierow a nie chlopow.

    JAM

  • 23. Data: 2010-12-04 13:06:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 01:52:20 -0800 (PST), JAM napisał(a):

    > To tak na chlopski rozume zes wymyslil ? Pewnie dlatego w samochodach
    > dwusuwow nie ma. Tam zatrudniaja inzynierow a nie chlopow.

    O, nie ma? Ciekawe :D

    Zdumiewa mnie to, jak łatwo ludzie budują sobie wyobrażenia na podstawie
    własnej niewiedzy :D
    Dla Ciebie, ciołku, dwusuwy nie kończą się na silnikach Otto z
    przepłukiwaniem zwrotnym i rozrządem tłokiem. Czyli tych, które znasz z
    syrenek i trabantów.

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2010-12-04 13:12:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 13:06:09 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    >Dla Ciebie, ciołku, dwusuwy nie kończą się na silnikach Otto z
    >przepłukiwaniem zwrotnym i rozrządem tłokiem. Czyli tych, które znasz z

    No ale jakis moze przyklad seryjnego samochodu z dwusuwowym silnikiem
    nowej generacji ?

    J.

  • 25. Data: 2010-12-04 14:47:20
    Od: JAM <j...@y...com>

    On 4 Gru, 13:06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Sat, 4 Dec 2010 01:52:20 -0800 (PST), JAM napisa (a):

    > O, nie ma? Ciekawe :D
    >
    > Zdumiewa mnie to, jak atwo ludzie buduj sobie wyobra enia na podstawie
    > w asnej niewiedzy :D
    > Dla Ciebie, cio ku, dwusuwy nie ko cz si na silnikach Otto z
    > przep ukiwaniem zwrotnym i rozrz dem t okiem. Czyli tych, kt re znasz z
    > syrenek i trabant w.
    >
    > --
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' P aszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    K szyca Le na 51/9, 66-305 Keszyca Le na
> [...]
    +

    Adas, nie denerwuj sie jak dziecko, tylko podaj przyklady samochodow z
    nowoczesnym spalinowym silnikiem dwusuwowym, ktore przejda wymogi
    czystosci spalin. Nie wszystko co wyczytasz w reklamowkach to do konca
    prawda. Tak jak ci pisalem., firmy samochodowe zatrudniaja fachwcow,
    ktorzy na ten temat wiedza sporo wiecej niz ty.

    JAM

  • 26. Data: 2010-12-05 01:52:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 13:12:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale jakis moze przyklad seryjnego samochodu z dwusuwowym silnikiem
    > nowej generacji ?

    Bielaz i większość kopalnianych ciężarówek.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-12-05 01:54:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 05:47:20 -0800 (PST), JAM napisał(a):

> [...]
    > prawda. Tak jak ci pisalem., firmy samochodowe zatrudniaja fachwcow,
    > ktorzy na ten temat wiedza sporo wiecej niz ty.

    A gdzie ja napisałem, że silniki dwusuwowe są stosowane w samochodach? Są
    dośc powszechne w lokomotywach, na statkach - ze względu na ciężar i dośc
    skomplikowane uruchamianie.
    Te, które tam pracują normy spełniają. Dlaczegóż miałyby nie spełniać,
    wyjaśnij?

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-12-05 12:56:05
    Od: JAM <j...@y...com>

    On 5 Gru, 01:54, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Sat, 4 Dec 2010 05:47:20 -0800 (PST), JAM napisa (a):
    >

    > A gdzie ja napisa em, e silniki dwusuwowe s stosowane w samochodach? S
    > do c powszechne w lokomotywach, na statkach - ze wzgl du na ci ar i do c
    > skomplikowane uruchamianie.
    > Te, kt re tam pracuj normy spe niaj . Dlaczeg mia yby nie spe nia ,
    > wyja nij?

    Dlatego Adasiu, ze ani statki, ani lokomotywy nawet w przyblizeniu nie
    musza spelniac takich norm czystosci spalin jakie obowiazuja pojazdy
    samochodowe. Wystarczy zaledwie 15 duzych kontenerowcow pelnomorskich
    aby zanieczyscic atmosfere tak jak wszystkie pojazdy samochodowe
    calego swiata razem wziete. Opisal to brytyski Guardian.

    http://www.guardian.co.uk/environment/2009/apr/09/sh
    ipping-pollution

    Podpowiem ci, ze rowniez pily lancuchowe, kosiarki do trawy, dmuchawy
    do lisci, quady, sanie motorowe, skutery wodne, silniki do napedu
    lodzi rowniez nie obowiazuje wymog czystosci spalin taki jaki
    obowiazuje samochody i w tych urzadzeniach najczesciej stosuje sie
    silniki dwusuwowe. Choc jest juz troche drozszych i lepszych kosiarek
    do trawy takich jak na przyklad firmy Honda posiadajacych juz czyste
    czterosuwowe jednostki napedowe.

> [...]
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' P aszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    K szyca Le na 51/9, 66-305 Keszyca Le na
    +

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 29. Data: 2010-12-05 13:09:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 01:54:32 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    >skomplikowane uruchamianie.
    >Te, które tam pracują normy spełniają. Dlaczegóż miałyby nie spełniać,

    A te normy sa takie same jak dla samochodow (osobowych) czy Liberia
    nie ma zadnych ?

    J.

  • 30. Data: 2010-12-05 17:42:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 03:56:05 -0800 (PST), JAM napisał(a):

> [...]
    > aby zanieczyscic atmosfere tak jak wszystkie pojazdy samochodowe
    > calego swiata razem wziete. Opisal to brytyski Guardian.

    Mhm. Czyli podpierasz się gazetą twierdzącą, że te staki 'mogą'.

> [...]
    > silniki dwusuwowe. Choc jest juz troche drozszych i lepszych kosiarek
    > do trawy takich jak na przyklad firmy Honda posiadajacych juz czyste

    Tak, tak. Ale powiedz, widziałeś kiedyś inny silnik dwusuwowy niz silnik
    obiegu Otto z przepłukiwaniem zwrotnym i rozrządem tłokiem?

    --