eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 1. Data: 2010-11-19 01:05:38
    Temat: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: JAM <j...@y...com>

    http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
    posed-Cylinder

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/


  • 2. Data: 2010-11-19 07:43:31
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.11.2010 01:05, JAM pisze:
    > http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
    posed-Cylinder

    Nowym??


  • 3. Data: 2010-11-19 09:27:06
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:43:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W dniu 19.11.2010 01:05, JAM pisze:
    >> http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
    posed-Cylinder
    >
    > Nowym??

    Czepiasz się! Niecałe siedemdziesiąt lat:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Napier_Deltic

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 4. Data: 2010-11-19 11:14:36
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>


    Użytkownik "JAM"

    Raz, konstrukcja stara jak już koledzy zauważyli a dwa, stopień
    skomplikowania nie wróży nic dobrego. W porównaniu do silnika
    elektrycznego gdzie jest JEDEN ruchomy element to jakaś zgroza


  • 5. Data: 2010-11-20 22:27:11
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>


    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ic5j05$lc3$...@m...internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "JAM"
    >
    > Raz, konstrukcja stara jak już koledzy zauważyli a dwa, stopień
    > skomplikowania nie wróży nic dobrego. W porównaniu do silnika
    > elektrycznego gdzie jest JEDEN ruchomy element to jakaś zgroza

    Stopień skomplikowania jest mniejszy niż klasycznego silnika spalinowego i
    wynika z idealnego wyważenia ruchomych części.
    Mówią w linku, że silnik może być 4 razy lżejszy niż klasyczny o podobnej
    mocy i zużywa o 40% mniej paliwa.


  • 6. Data: 2010-11-21 01:17:42
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Nov 19, 3:27 am, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
    > Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:43:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
    >
    > > W dniu 19.11.2010 01:05, JAM pisze:
    > >>http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-
    Opposed-Cylinder
    >
    > > Nowym??
    >
    > Czepiasz się! Niecałe siedemdziesiąt
    lat:http://en.wikipedia.org/wiki/Napier_Deltic 
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Przemek

    Na obrazku nie wyglada na taki sam. Znjadz taki, ktory z jednego walu
    napedza oba przeciwstawne tloki. Nowosc tej konstrukcji lezy w
    systemie korbowym a nie w fakcie uzycia przeciwstawnych tlokow.

    JAM


  • 7. Data: 2010-11-21 01:49:54
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 22:27:11 +0100, Marcin N napisał(a):

    >
    > Stopień skomplikowania jest mniejszy niż klasycznego silnika spalinowego i
    > wynika z idealnego wyważenia ruchomych części.
    > Mówią w linku, że silnik może być 4 razy lżejszy niż klasyczny o podobnej
    > mocy i zużywa o 40% mniej paliwa.

    Mhm. A powiedzieli, że jest do tego silnika potrzebna dodatkowa sprężarka?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 8. Data: 2010-11-21 14:49:00
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3NSZ90$JAG@mike.oldfield.org.pl...
    > Dnia Sat, 20 Nov 2010 22:27:11 +0100, Marcin N napisał(a):
    >
    >>
    >> Stopień skomplikowania jest mniejszy niż klasycznego silnika spalinowego
    >> i
    >> wynika z idealnego wyważenia ruchomych części.
    >> Mówią w linku, że silnik może być 4 razy lżejszy niż klasyczny o podobnej
    >> mocy i zużywa o 40% mniej paliwa.
    >
    > Mhm. A powiedzieli, że jest do tego silnika potrzebna dodatkowa sprężarka?

    A sądzisz, że jest potrzebna?


  • 9. Data: 2010-11-21 19:28:20
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 07:49:00 -0600, Pszemol napisał(a):

    >> Mhm. A powiedzieli, że jest do tego silnika potrzebna dodatkowa sprężarka?
    >
    > A sądzisz, że jest potrzebna?

    Oczywiście. Jak wyobrażasz sobie rozrząd? Zresztą z tego, co gość mówił,
    wynika, że to będzie dwusuw, z przewietrzaniem obcym.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 10. Data: 2010-11-22 02:17:58
    Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    JAM <j...@y...com> napisał(a):

    > http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
    posed-Cylinder
    >
    > JAM
    > http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

    hmm...
    Ale jak to się dzieje że w motoryzacji prowadzą Niemcy.. ;) ?
    silniki mazdy też Niemcy :)

    A co do silnika niezły pomysł,
    tylko jako 2 suw będzie to chodziło ?


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: