-
1. Data: 2010-11-19 01:05:38
Temat: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: JAM <j...@y...com>
http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
posed-Cylinder
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
-
2. Data: 2010-11-19 07:43:31
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 19.11.2010 01:05, JAM pisze:
> http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
posed-Cylinder
Nowym??
-
3. Data: 2010-11-19 09:27:06
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:43:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
> W dniu 19.11.2010 01:05, JAM pisze:
>> http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
posed-Cylinder
>
> Nowym??
Czepiasz się! Niecałe siedemdziesiąt lat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Napier_Deltic
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
4. Data: 2010-11-19 11:14:36
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
Użytkownik "JAM"
Raz, konstrukcja stara jak już koledzy zauważyli a dwa, stopień
skomplikowania nie wróży nic dobrego. W porównaniu do silnika
elektrycznego gdzie jest JEDEN ruchomy element to jakaś zgroza
-
5. Data: 2010-11-20 22:27:11
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ic5j05$lc3$...@m...internetia.pl...
>
> Użytkownik "JAM"
>
> Raz, konstrukcja stara jak już koledzy zauważyli a dwa, stopień
> skomplikowania nie wróży nic dobrego. W porównaniu do silnika
> elektrycznego gdzie jest JEDEN ruchomy element to jakaś zgroza
Stopień skomplikowania jest mniejszy niż klasycznego silnika spalinowego i
wynika z idealnego wyważenia ruchomych części.
Mówią w linku, że silnik może być 4 razy lżejszy niż klasyczny o podobnej
mocy i zużywa o 40% mniej paliwa.
-
6. Data: 2010-11-21 01:17:42
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: JAM <j...@y...com>
On Nov 19, 3:27 am, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
> Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:43:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
>
> > W dniu 19.11.2010 01:05, JAM pisze:
> >>http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-
Opposed-Cylinder
>
> > Nowym??
>
> Czepiasz się! Niecałe siedemdziesiąt
lat:http://en.wikipedia.org/wiki/Napier_Deltic
>
> --
> Pozdrawiam,
>
> Przemek
Na obrazku nie wyglada na taki sam. Znjadz taki, ktory z jednego walu
napedza oba przeciwstawne tloki. Nowosc tej konstrukcji lezy w
systemie korbowym a nie w fakcie uzycia przeciwstawnych tlokow.
JAM
-
7. Data: 2010-11-21 01:49:54
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 20 Nov 2010 22:27:11 +0100, Marcin N napisał(a):
>
> Stopień skomplikowania jest mniejszy niż klasycznego silnika spalinowego i
> wynika z idealnego wyważenia ruchomych części.
> Mówią w linku, że silnik może być 4 razy lżejszy niż klasyczny o podobnej
> mocy i zużywa o 40% mniej paliwa.
Mhm. A powiedzieli, że jest do tego silnika potrzebna dodatkowa sprężarka?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
8. Data: 2010-11-21 14:49:00
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
news:c1.01.3NSZ90$JAG@mike.oldfield.org.pl...
> Dnia Sat, 20 Nov 2010 22:27:11 +0100, Marcin N napisał(a):
>
>>
>> Stopień skomplikowania jest mniejszy niż klasycznego silnika spalinowego
>> i
>> wynika z idealnego wyważenia ruchomych części.
>> Mówią w linku, że silnik może być 4 razy lżejszy niż klasyczny o podobnej
>> mocy i zużywa o 40% mniej paliwa.
>
> Mhm. A powiedzieli, że jest do tego silnika potrzebna dodatkowa sprężarka?
A sądzisz, że jest potrzebna?
-
9. Data: 2010-11-21 19:28:20
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 21 Nov 2010 07:49:00 -0600, Pszemol napisał(a):
>> Mhm. A powiedzieli, że jest do tego silnika potrzebna dodatkowa sprężarka?
>
> A sądzisz, że jest potrzebna?
Oczywiście. Jak wyobrażasz sobie rozrząd? Zresztą z tego, co gość mówił,
wynika, że to będzie dwusuw, z przewietrzaniem obcym.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
10. Data: 2010-11-22 02:17:58
Temat: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>
JAM <j...@y...com> napisał(a):
> http://www.engineeringtv.com/video/Opposed-Piston-Op
posed-Cylinder
>
> JAM
> http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
hmm...
Ale jak to się dzieje że w motoryzacji prowadzą Niemcy.. ;) ?
silniki mazdy też Niemcy :)
A co do silnika niezły pomysł,
tylko jako 2 suw będzie to chodziło ?
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/