    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Date: Sat, 4 Dec 2010 05:47:20 -0800 (PST)
    <9...@k...googlegroups.com>
    <c1.01.3NcrYF$JHL@mike.oldfield.org.pl>

    On 4 Gru, 13:06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Sat, 4 Dec 2010 01:52:20 -0800 (PST), JAM napisa (a):

    > O, nie ma? Ciekawe :D
    >
    > Zdumiewa mnie to, jak atwo ludzie buduj sobie wyobra enia na podstawie
    > w asnej niewiedzy :D
    > Dla Ciebie, cio ku, dwusuwy nie ko cz si na silnikach Otto z
    > przep ukiwaniem zwrotnym i rozrz dem t okiem. Czyli tych, kt re znasz z
    > syrenek i trabant w.
    >
    > --
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' P aszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    K szyca Le na 51/9, 66-305 Keszyca Le na
> [...]
    +

    Adas, nie denerwuj sie jak dziecko, tylko podaj przyklady samochodow z
    nowoczesnym spalinowym silnikiem dwusuwowym, ktore przejda wymogi
    czystosci spalin. Nie wszystko co wyczytasz w reklamowkach to do konca
    prawda. Tak jak ci pisalem., firmy samochodowe zatrudniaja fachwcow,
    ktorzy na ten temat wiedza sporo wiecej niz ty.

    JAM