  • 1. Data: 2010-11-19 01:11:09
    Temat: To BMW - ktos wie wiecej?
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    http://www.poboczem.pl/wizytowka-davido/zdjecie,iId,
    240975,iSort,1,iTime,1

    ktos ma moze wiecej fotek, albo wie co to za BMW? wyglada na prawde niezle i
    interesuje mnie jakie przerobki bylby grane, no i troche wiecej zdjec, bo
    jednak jedno to troche malo.

    pzdr, st.

  • 2. Data: 2010-11-19 01:58:05
    Temat: Re: To BMW - ktos wie wiecej?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    stabillo napisał(a):
> [...]
    > interesuje mnie jakie przerobki bylby grane, no i troche wiecej zdjec, bo

    E36

  • 3. Data: 2010-11-19 09:13:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 01:58:05 +0100, Norbert napisał(a):

    > E36

    Do pakiet tuningnowy z Lidla, pióra wycieraczek MotGum i wiadro szpachli.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-19 12:32:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 01:11:09 +0100, "stabillo" <c...@o...eu> said:

    > co to za BMW?

    To nie jest BMW.
    To jest bmw.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-11-19 18:06:02
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > i interesuje mnie jakie przerobki bylby grane, no i troche wiecej zdjec,

    A co w nim takiego fajnego?

    To jest fajne :
    http://www.bmwhotnews.com/wp-content/uploads/ac-schn
    itzer-tension-bmw-6-series.jpga nie tam jakies popierdolki...Buma musi byc
    drapiezna... a te kompakty chcialyby ale boja sie.--Picasso

  • 6. Data: 2010-11-19 18:22:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 18:06:02 +0100, Pa_blo <jajco|@bajco.py.ly>
    wrote:

    > To jest fajne :
    > http://www.bmwhotnews.com/wp-content/uploads/ac-schn
    itzer-tension-bmw-6-series.jpg

    No piąkna. A umcyk jest?

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2010-11-19 18:22:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 01:11:09 +0100, stabillo <c...@o...eu>
    wrote:

    > wyglada na prawde niezle

    W którym miejscu?

    r.
    _____________

  • 8. Data: 2010-11-19 18:22:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 12:32:21 +0100, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:

    > To jest bmw.

    Ktoś cię okłamał.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-11-19 18:30:09
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > No piąkna. A umcyk jest?

    Obowiazkowo!
    A i jakis kij baseballowy w bagazniku sie znajdzie...

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-11-19 18:38:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-19 18:06, Pa_blo pisze:
> [...]
    itzer-tension-bmw-6-series.jpga nie tam jakies popierdolki...Buma musi byc
    drapiezna... a te kompakty chcialyby ale boja sie.--Picasso

    Vista prawda!
    To jest fajne: http://www.partaj.cz/imgs/nemci/bmw/bmw_635csi_7.jpg

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak