eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWibracje, drgania przy ruszaniu i przyspieszaniu. Od czego zacząć szukać? › Wibracje, drgania przy ruszaniu i przyspieszaniu. Od czego zacząć szukać?
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wibracje, drgania przy ruszaniu i przyspieszaniu. Od czego zacząć szukać?
    Date: Mon, 03 Oct 2011 22:40:34 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam serdecznie.

    Ponieważ na Autokąciku nikt nie podjął dyskusji, może tutaj?
    Pacjent to sześcioletnie Daihatsu Sirion z trzycylindrowym, litrowym silnikiem.
    Przebieg 82kkm. Od nowości jeździ nim kobieta. Jednak ostatnio miałem okazję
    zrobić nim ponad 700km. i od razu poczułem zbyt silne wibracje przy ruszaniu i
    przyspieszaniu.
    Im silniejsze wciśnięcie gazu tym silniejsze drgania. Im wyższy bieg tym słabsze
    drgania.
    Ogólnie drgania są tym silniejsze, im układ napędowy jest bardziej obciążony.
    Nie występują przy hamowaniu silnikiem.
    Mam wrażenie, że po dłuższej trasie i rozgrzaniu zrobiły się silniejsze.
    Podejrzewam poduszki albo sprzęgło, ale te się na pewno nie ślizga, więc chyba
    nie powinno drżeć podczas przyspieszania?
    Czy ktoś z Was miał takie problemy?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl