  • 171. Data: 2014-11-16 12:01:28
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 17:28:06 +0000 (UTC), masti

    > czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego.

    Trzeba, to chyba oczywiste.

    > I nawet na pierwszym ząbku wymaga
    > to lekkiego podciągnięcia

    Nie wymaga.

    > nie chce mi się

    No i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za
    ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 172. Data: 2014-11-16 12:04:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 Nov 2014 17:41:02 +0100, Maciek

    > np. z Warszawa na drodze jest tu pelna kultura,

    ROTFL

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 173. Data: 2014-11-16 12:08:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 21:45:56 +0100, Wiwo

    > Sygnalizujemy zamiar wykonania manewru skrętu.

    Jak stoję na pasie do skrętu i jest czerwone, to nie mrygam -- bo po co mam
    komuś w paszczę błyskać (podobnie jak ze stopem)? Zanim zapali się zielone
    wrzucam kierunkowskaz, bo będe miał zaraz miał zamiar wykonać manewr i
    wszyscy będą należycie poinformowani. Nadgorliwym nie trzeba być.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 174. Data: 2014-11-16 12:09:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Racja! Ustawę się narzuca, a nie przedstawia do akceptacji i PJ oddawać
    > nie musisz, bo i tak Cię obowiązuje.

    Owszem.

    > Ale skoro się do niej nie stosujesz,

    Nie stosuje sie do blednej interpretacji.

    >to jesteś jednym z tych patafianów któremu należałoby kierunkowskazy
    >potraktować młotkiem
    > i życzyć żebyś padł ofiarą drugiego, takiego samego "mędrca".

    Uwielbiam takich agresywnych pyskaczy :)
    Juz sobie wyobrazam jak sie zachowujesz na drodze w ruchu.

  • 175. Data: 2014-11-16 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niezależnie dużo czy mało to widząc gasnący stop dostają
    > o sekundę wcześniej informację że poprzedzający pojazd rusza.
    > No ale pełno jest głąbów którzy tego nie dostrzegają tego
    > jako udogodnienie.

    Głąbów?
    Mnie stopy do niczego nie są potrzebne - obserwuje co sie dzieje z przodu i
    swoje ruszanie dostosowuję do kolejki, jak temu przede mną gasnie dtop to
    ja juz najczesciej jestem w fazie ruszania zeby się ładnie przykleić do
    porzedzającego jak rusza.

    Obserwowanie stopu poprzedzającego samochodu to jakies dziwne
    przyzwyczajenie - trzeba patrzyc co się dzieje 2-3 samochody wczesniej.

  • 176. Data: 2014-11-16 13:40:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-16 11:41, Czesław Wiśniak wrote:

    > Jesli nie trafia do ciebie co pisze fachowiec

    "Autor: WojtekS"

    Wybitny fachowiec - jego nazwisko znane jest w całej Polsce.

    > Wybacz ale na obecnym etapie (niechce cie obrazac) nie widze sensu
    > dalszej dyskusji bo to do niczego nie prowadzi.

    I na wzajem. Jeszcze mi tego brakowało, żeby mi ktoś kierunków zabraniał
    używać, bo go razi.

    Shrek.

  • 177. Data: 2014-11-16 15:27:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Czesław Wiśniak* napisał(-a):

    > Nie stosuje sie do blednej interpretacji.

    Masz wykonywać, a nie polemizować z interpretacją poddaną Twojej ocenie.

    > Juz sobie wyobrazam jak sie zachowujesz na drodze w ruchu.

    Jeżeli to wyobrażenie polega na tym, że włączam kierunkowskazy tam gdzie
    one mają być włączone, to nic mi do tego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 178. Data: 2014-11-16 15:35:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Masz wykonywać, a nie polemizować z interpretacją poddaną Twojej ocenie.

    I wykonuje zgodnie ze swoja interpretacja prawa.

    > Jeżeli to wyobrażenie polega na tym, że włączam kierunkowskazy tam gdzie
    > one mają być włączone, to nic mi do tego.

    No, malo jest takich ludzi, ktorzy "cos maja" do swojej jazdy

  • 179. Data: 2014-11-16 16:40:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 14 Nov 2014 17:28:06 +0000 (UTC), masti

    > Trzeba, to chyba oczywiste.

    > Nie wymaga.

    wymaga

    > No i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za
    > ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P

    lenistwo jest motorem napędzającym postęp. Właśnie lenie wymyśliły
    elektryczny ręczny.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 180. Data: 2014-11-16 18:22:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 16 Nov 2014 15:40:37 +0000 (UTC), masti

    > wymaga

    Napraw sobie ręczny.

    > lenistwo jest motorem napędzającym postęp.
    > Właśnie lenie wymyśliły elektryczny ręczny.

    Został wymyślony dla leni co mają problem ze zwykłym, bo rzekomo wymaga
    podciągania. Więc sobie w końcu zainstaluj ten elektryczny ręczny, leniu.
    :P

    --
    Pozdor
    Myjk