  • 1. Data: 2010-01-22 19:51:48
    Temat: Rasistowskie aparaty
    Od: kuba <k...@y...com>

    Nie wykrywaja kolorowych twarzy. Dobrze ze juz niedlugo pozyje na tym
    zwariowanym siecie. Szkoda wnukow.

    http://news.yahoo.com/s/time/20100122/wl_time/085991
    95464300

    StaM

  • 2. Data: 2010-01-22 20:40:28
    Temat: Re: Rasistowskie aparaty
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    kuba pisze:
    > Nie wykrywaja kolorowych twarzy. Dobrze ze juz niedlugo pozyje na tym
    > zwariowanym siecie. Szkoda wnukow.
    >
    > http://news.yahoo.com/s/time/20100122/wl_time/085991
    95464300

    Najzabawniejsze jest to, że nie wykrywał twarzy azjatów. Ciężko będzie
    oskarżyć w tej sytuacji Nikona o rasizm. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2010-01-22 21:14:08
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    kuba pisze:
    > Nie wykrywaja kolorowych twarzy. Dobrze ze juz niedlugo pozyje na tym
    > zwariowanym siecie. Szkoda wnukow.
    > http://news.yahoo.com/s/time/20100122/wl_time/085991
    95464300

    Aparat zaprojektowany przez Japończyków, budowany przez Chińczyków ma
    problemy ze zidentyfikowaniem orientalnych rysów twarzy.
    Kóniec Śfjata panowie ;-)
    M..M

  • 4. Data: 2010-01-23 01:16:29
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of Jan 2010 20:51, kuba wrote:

    > Nie wykrywaja kolorowych twarzy. Dobrze ze juz niedlugo pozyje na tym
    > zwariowanym siecie. Szkoda wnukow.
    >
    > http://news.yahoo.com/s/time/20100122/wl_time/085991
    95464300

    Temat modny od dawna. Ten ma ze 2 miliony widzów:
    http://www.youtube.com/watch?v=t4DT3tQqgRM
    Bardzo sympatycznie podane.

    --
    nb