  • 91. Data: 2010-01-24 20:52:26
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > jakie to straszne nieszczęścia dotknęły górników?

    Spadek realnych zarobkow? Odebranie praw do wczesniejszych emerytur?
    I nie wyjezdzaj tu patologia BRANZY, gdy mowimy o skutkach dla LUDZI.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 92. Data: 2010-01-24 21:03:25
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Nie. Nigdy. Na siłę nikt nie był w ZOMO.
    > Mnie w stanie wojennym chcieli wcielić do ROMO. Ale się nie zgodziłem, w
    > WKU powiedziałem, żeby od razu mnie wsadzili do więzienia, bo do ROMO na
    > pewno nie pójdę. W efekcie tylko na tydzień wylądowałem na poligonie.

    Co to jest/bylo ROMO ?
    Slyszalem o ORMO ale o ROMO ?

  • 93. Data: 2010-01-24 21:10:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    cztery napisal:
    > Co to jest/bylo ROMO ?
    > Slyszalem o ORMO ale o ROMO ?

    Rezerwowe Oddzialy Milicji Obywatelskiej.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 94. Data: 2010-01-24 22:03:22
    Od: "Jan" <t...@o...pl>

    ***************************>
    > Spadek realnych zarobkow? Odebranie praw do wczesniejszych emerytur?
    I to tylko górników dotknęło?

    --
    Pozdrowienia
    JJ

  • 95. Data: 2010-01-24 22:10:06
    Od: "Jan" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1svulaknbnr7y.1vgw9zwjuf0ng.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 24 Jan 2010 19:20:20 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    ...> Sam język którym formułowane jest współczesne prawo uniemożliwia
    > jakiekolwiek sprawne działanie demokracji bezposredniej,...
    ====================
    Wydaje mi się, że przedpiśca nie miał na myśli demokracji bezpośredniej
    pojmowanej jako tworzenie i sprawowanie prawa/władzy przez obywateli (jak u
    Indian...:), ale po prostu wybory bezpośrednie, których jestem także
    ogromnym zwolennikiem.

    --
    Pozdrowienia
    JJ

  • 96. Data: 2010-01-24 22:25:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Eee tam, prostszy jest sposob :)
    >
    > Zeskanuj mu dysk i zrob z niego pedofila. Skutek gwarantowany.
    > Smierc cywilna natychmiast.

    No to jeszcze zależy z jakimi cywilami współpracujesz. Większość tych, z
    którymi się zadaję ma media w dupie i używają własnego rozumu.

    > Zreszta, skad wiesz kto czyta nasza liste? Przeciez ABW
    > obsadzilo juz NASK.

    A niech sobie czyta, pozdrawiamy!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 97. Data: 2010-01-24 22:32:29
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 24 Sty, 23:25, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > Jacek_P pisze:

    > Zreszta, skad wiesz kto czyta nasza liste? Przeciez ABW
    >
    > A niech sobie czyta, pozdrawiamy!
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    ...ale nie tylko czytaja, ale i pisza na nasza liste;-)
    StaM

  • 98. Data: 2010-01-24 22:49:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kuba pisze:
    > ...ale nie tylko czytaja, ale i pisza na nasza liste;-)

    No cóż, w końcu też ludzie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../

  • 99. Data: 2010-01-24 23:20:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jan napisal:
    > I to tylko górników dotknęło?

    Ale to jest najlepiej zorganizowana, najbardziej zwarta grupa,
    ktora w dodatku nie daje sie latwo pacyfikowac sila, w przeciwienstwie
    np. do pielegniarek, na ktorych wyzyli sie damscy bokserzy z policji.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 100. Data: 2010-01-24 23:21:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jan napisal:
> [...]
    > pojmowanej jako tworzenie i sprawowanie prawa/władzy przez obywateli (jak u
    > Indian...:), ale po prostu wybory bezpośrednie, których jestem także

    Dokladnie tak. Poslowie tez nie tworza prawa, a biuro legislacyjne.
    Poslowie to prawo potrafia jedynie popsuc. Nie widze natomiast zadnych
    przeszkod, aby glosowania mialy charakter bezposredni. Spoleczenstwo,
    nawet w calosci, nie jest tak glupie, jak jego sejmowa reprezentacja.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek