    From: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: [W-wa] Który serwis Panasonic dojedzie do drukarki ?
    Date: Tue, 19 Oct 2010 10:56:44 +0200

    Mamy kłopot ze znalezieniem serwisu do Panasonica.
    W Al. Jerozolimskich (obok FIM Tower) chcą, żeby im przywieźć sprzęd do nich.
    Drugi raz odbiór.
    Dużo zamieszania i strata czasu, korki, brak możliwości parkowania itp.
    Może ktoś z Was polecić dobrego serwisanta drukarek / kopiarek Panasonic, który by
    dojechał do klienta?
    Nie musi być firma, może być "pan Kowalski".
    Miałem przez lata podobnego serwisanta do Canona, ale gdzieś zapodziałem telefon.
    THX