  • 11. Data: 2010-10-16 08:51:04
    Temat: Re: Vide HD a CUDA?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010, Janko Muzykant wrote:

    > Noo... kic i nie ma programu :)

    Hm... :)
    Mi takie cóś zdarzało się tylko o ile stosowałem na "wejściu"
    i "wyjściu" ten sam kodek z różną kompresją.
    Jeśli więc do obróbki brać j.w. (X-Vid z I-frame=1), to na wyjściu
    trzeba kompresować czym innym (niż X-Vid), albo krótko mówiąc - jako
    pośredni stosować zawsze inny kodek niż "docelowy", o ile stosuje
    się różne stopnie kompresji.

    [...]
    > Enter chyba.

    Ha, to jeszcze: który? :)
    No nic, pytałem bo a nuż ktoś przypadkiem przeglądał starsze numery.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-10-17 15:15:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    > trzeba kompresować czym innym (niż X-Vid), albo krótko mówiąc - jako
    > pośredni stosować zawsze inny kodek niż "docelowy", o ile stosuje

    No to ja już wolę tamto, szybkie i bezstratne. Taki odpowiednik psd dla
    bitmap.

    > Ha, to jeszcze: który? :)
    > No nic, pytałem bo a nuż ktoś przypadkiem przeglądał starsze numery.

    No żebym to pamiętał. pewnie na strychu siedzi gdzieś płytka, zobaczę
    przy okazji.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-11-10 08:37:10
    Od: out <q...@p...fm>

    Sprawdź Edit Studio firmy Pure Motion
    Jak dla mnie rewelacja za małą kasę

  • 14. Data: 2010-11-10 08:48:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "out" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Sprawdź Edit Studio firmy Pure Motion
    > Jak dla mnie rewelacja za małą kasę

    Hmm wyglada interesujaco. Dzieki, sprawdze :)

  • 15. Data: 2010-11-10 10:16:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jakub Jewuła napisal:
    > Uzywalem przez chwile Sony Vegas ale to w czasach SD i do dupereli.
    > Pewnie zrobie drugie podejscie... Zastanawiam sie tez nad
    > Ulead Video X3 - z tego co widze to wspiera CUDA...

    Zerknij sobie jeszcze na stronę Imtoo (http://www.imtoo.com)
    Właśnie kupiłem od nich konwerter formatów, który wykorzystuje CUDA.
    I faktycznie dopał daje niezły. Mają w ofercie sporo rzeczy do obróbki
    wideo.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-11-10 11:07:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Nov 2010, out wrote:

    > Sprawdź Edit Studio firmy Pure Motion
    > Jak dla mnie rewelacja za małą kasę

    ...już kiedyś ubolewałem, że gdzieś zagubiłem czasopismo w którym
    była dołączona wersja 4. W zupełności się zgadzam, mi interface
    odpowiada.

    pzdr, Gotfryd