  • 1. Data: 2010-10-13 22:52:04
    Temat: Oddam baterie i ładowarkę do G5
    Od: Maciej Zwierzycki <i...@i...poznan.pl>

    Witam,

    Po skradzionym Żonie Canonie G5 zostały dwie baterie i ładowarka.
    Sprzęt antyczny, ale może komuś się jeszcze przydadzą?

    Oddam za friko. Odbiór własny w Poznaniu, ew. wysyłka na koszt
    zainteresowanego.

    Pozdrawiam
    MZ

  • 2. Data: 2010-10-14 01:18:44
    Temat: Re: Oddam baterie i ładowarkę do G5
    Od: "Stasiek" <s...@a...waw.pl>

    Witam serdecznie.

    Jestem bardzo zainteresowany.

    Proszę podać numer konta i kwotę,.natychmiast wysyłam kasę

    Gorąco pozdrawiam

    Stasiek Pawłusiak

  • 3. Data: 2010-10-19 13:41:08
    Od: "Stasiek" <s...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Maciej Zwierzycki" <i...@i...poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:i95d6k$ai$1@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
    > Sprzęt antyczny, ale może komuś się jeszcze przydadzą?
    >
    > Oddam za friko. Odbiór własny w Poznaniu, ew. wysyłka na koszt

    Witam serdecznie.

    Paczkę dostałem ,bardzo dziękuję .

    Jak mogę się zrewanżować.

    Gorąco pozdrawiam