  • 61. Data: 2011-08-01 15:49:36
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Bo mam iPhone i się z tym faktem nie ukrywam.
    > A na tej grupie to wystarczający powód do nienawiści :-)

    Przecież nie to jest powodem traktowania Cię w taki sposób, a nie inny.

  • 62. Data: 2011-08-01 16:01:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > Przecież nie to jest powodem traktowania Cię w taki sposób, a nie inny.

    Jak inaczej wytłumaczyć epitety takie jak "gejfon", "wierni Steva" itp?

  • 63. Data: 2011-08-01 21:25:52
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    > Jak inaczej wytłumaczyć epitety takie jak "gejfon", "wierni Steva" itp?

    Epitety te są kierowane "wyłącznie" w stronę specyficznych użytkowników iPhona.
    Jeśli np przychodzi ktoś nowy na grupę, usiłuje być mądrzejszy od samego
    początku od innych, wmawia, że ma rację, nie mając jej, gubi się, później
    przeprasza lub nie, tłumaczy się, że w USA tak jest, pomimo tego, że to grupa
    *.pl i używamy komórek w większości kupionych w Polsce, dalej usilnie próbuje
    wynieść na wyżyny swój telefon, uważając inne za niedoróbki, mało tego, jedzie
    do PL, kupuje telefon innego producenta ... i o dziwo ... też zaczyna go
    chwalić, to wybacz, że tak się zostaje traktowanym. Każdy kolejny wątek takiej
    osoby jest odbierany jako zaczepka (mając cały czas na uwadze pierwsze posty
    pisane z wysoko uniesioną głową).
    Nie zauważyłeś, że tutaj każdy ze swoim telefonem jest traktowany na równi z
    innymi? Nie ma potrzeby nikomu ani wmawiać ani próbować udowadniać, że ma się
    najlepszy na świecie telefon, bo tutaj nie ma lepszych i gorszych. Każdy każdemu
    pomaga jak umie, zarówno temu co pisze o siemensie s45, jak i temu co ma N8.
    Wytknięto Ci wiele błędów i nie wyciągnąłeś z tego chyba żadnych wniosków,
    uważając jedynie, że userzy wytoczyli Ci wojnę i się na Ciebie uwzięli. Masz
    iPhona? To super :) Masz iPhona4? Jeszcze lepiej. Miej go sobie. Jest fajny, ale
    na litość boską, nie wmawiaj, że jest on jakimś cudem technologicznym najnowszej
    generacji i potrafi rzeczy, których inne telefony nie umieją.

  • 64. Data: 2011-08-01 21:41:09
    Od: kołcz <k...@c...com>

    > "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > Jak inaczej wytłumaczyć epitety takie jak "gejfon", "wierni Steva"
    > itp?

    Albo azbest, wieśniak, burak, pajac, debil itp

  • 65. Data: 2011-08-01 21:48:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-01 23:25, Tomek pisze:

> [...]
    > się zostaje traktowanym. Każdy kolejny wątek takiej osoby jest odbierany
    > jako zaczepka (mając cały czas na uwadze pierwsze posty pisane z wysoko

    Eeee - taka obszerna argumentacja na działalność "Pszemola"? :)
    Przecież jest on znany od dawna na wielu grupach...

  • 66. Data: 2011-08-02 09:02:31
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:

    > Eeee - taka obszerna argumentacja na działalność "Pszemola"? :)
    > Przecież jest on znany od dawna na wielu grupach...

    Kiedyś trzeba było mu to wytłumaczyć, chociaż wątpię czy to coś da.

  • 67. Data: 2011-08-03 05:34:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:j175l0$mem$1@news.onet.pl...
    > kupuje telefon innego producenta ... i o dziwo ... też zaczyna go
    > chwalić, to wybacz, że tak się zostaje traktowanym.

    Masz jakies majaki, urojenia...
    To są słowa ktorymi "chwaliłem" Nokie po kupieniu
    XpressMusic 5630 w Polsce:

    "wiem już czemu Nokia pada - przecież ten interfejs użytkownika jest
    okropny! okropny! A instrukcja użytkowania dostarczona z telefonem to już w
    ogóle pożałowania godny, nic nie warty śmieć. To jest pierwszy telefon gdzie
    zagubiony nie wiedząc jak poustawiać wifi musiałem sięgnąć po papierową
    instrukcję użytkowania z której jak się potem okazało - nic nie można było
    się i tak dowiedzieć. Tragedia."

    Nie dziwi mnie że błędnie mnie odbierasz skoro masz aż takie
    poważne problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego...
    Jak Ty sobie radziłeś w szkole z tak poważną kontuzją umysłową?

> [...]
    > Jest fajny, ale na litość boską, nie wmawiaj, że jest on jakimś cudem
    > technologicznym najnowszej generacji i potrafi rzeczy, których

    Cudem nie jest - ma wady jak wszystko, ale dla mnie jest on
    najlepszym telefonem na rynku, ktory robi wszystko LEPIEJ
    niż inne telefony jakie mialem w rece.

  • 68. Data: 2011-08-03 05:35:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kiedyś trzeba było mu to wytłumaczyć, chociaż wątpię czy to coś da.

    Zanim cokolwiek komukolwiek zaczniesz tłumaczyć
    naucz się czytać bo robisz z siebie pośmiewisko...

  • 69. Data: 2011-08-03 10:11:44
    Od: kołcz <k...@c...com>

> [...]
    >
    > Cudem nie jest - ma wady jak wszystko, ale dla mnie jest on
    > najlepszym telefonem na rynku, ktory robi wszystko LEPIEJ

    Trzeba być skończonym debilem żeby nie umieć obsłużyc Nokii, a teraz
    wsadź sobie gejfona w dupę i zrób to co padło wcześniej WYP.....

  • 70. Data: 2011-08-05 18:25:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kołcz" <k...@c...com> wrote in message

    > Trzeba być skończonym debilem żeby nie umieć obsłużyc Nokii,

    Bynajmniej... wystarczy że nie miało się 10 telefonów tej firmy
    w ostatnich 10 latach a ja mieszkając w USA nie miałem dobrego
    dostępu do tych szajsów. Używałem Motoroli, Samsunga, LG
    ale żadnej Nokii z internetem i wifi wcześniej nie miałem w ręce.

    Przyzwyczajony do innych telefonów i w szczególności łatwego
    i przejrzystego interfejsu z użytkownikiem w iPhone nie byłem
    w stanie wyczaić jak użyć tej paściastej Nokii odpowiednio...
    Instrukcja obsługi nie była w ogóle w tym pomocna.

    ?