  • 51. Data: 2011-07-30 12:53:43
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message
    news:j0rb59$1c7$1@news.onet.pl...

    > Ale kogo to obchodzi? Ciebie?
    > To klikaj sobie z nim jak równy z równym. Bractwo idiotów.

    Od kiedy to Tomku masz jakiś obowiązek być zainteresowany
    wszystkimi wątkami tu na grupie? Nie interesuje Cię temat
    Meksyku bo się tam nie wybierasz? W porządku... zostaw temat
    bez komentarza. Ale pozwól podyskutować innym, nie przeszkadzaj!

    PL przed nazwą grupy nie oznacza wcale że jest to grupa tylko
    o Polsce i tylko dla Polaków. PL oznacza wyłącznie że jest to
    grupa gdzie się pisze w języku polskim i siłą rzeczy jest tu
    w tej sytuacji najwięcej Polaków i tematów dotyczących Polski.
    Ale nie znaczy to wcale że nie można zapytać o kartę SIM do Meksyku.
    Kogoś chyba mocno pogięło jeśli mu się tak wydaje...

  • 52. Data: 2011-07-30 13:41:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 07:53:43 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > Ale nie znaczy to wcale że nie można zapytać o kartę SIM do Meksyku.
    > Kogoś chyba mocno pogięło jeśli mu się tak wydaje...

    No mozna o inne kraje, nawet sporo takich pytan.
    Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

    J.

  • 53. Data: 2011-07-30 13:58:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

    Bo to tak jak z hotelami - ja bym nie pytał o to tubylców, tylko raczej na
    swojej grupie regionalnej, prędzej ktoś z mojego miasta mieszkał w danym
    hotelu w takim na przykład Toruniu, ustalił liczbę karaluchów na metr
    kwadratowy, stestował tamtejszy wyszynk, twardość wyra, zasięg Wi-Fi i
    ogólnie tzw. support. A miejscowy to zna ów przybytek raczej z zewnątrz, w
    najlepszym przypadku z biesiady w hotelowej knajpie i relacji przyjezdnych
    znajomych, jeśli udało mu się szczęśliwie wykręcić od udzielenia noclegu i
    odesłać ich do hotelu.
    Inna rzecz, że łatwiej znaleźć tu kogoś, kto przeżył nocleg w mateczniku
    Ojca Dyrektora, niż w Ciudad Juarez.

    JoteR

  • 54. Data: 2011-07-30 14:32:26
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 30 07 2011 15:41, J.F. pisze:

    > No mozna o inne kraje, nawet sporo takich pytan.

    A jeszcze niedawno byłeś całkowicie odmiennego zdania, a równocześnie na
    p.m.militaria udzielałeś się w wątku o wojnie gruzińsko-rosyjskiej.
    Hipokryzja?

    > Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

    Fakt, z niektórych wylazło polactwo :-/ A co do meritum, znałem gościa,
    Polaka, który był w Meksyku. Podobnie eksKazacha, obecnie Niemca, który
    także był w Meksyku.
    Podobnie znam babkę która była w Japonii i Brazylii. Świat nie sprowadza
    się do Chorwacji/Egiptu :-P

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 55. Data: 2011-07-30 15:36:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 16:32:26 +0200, ALEX napisał(a):

    > A jeszcze niedawno byłeś całkowicie odmiennego zdania, a równocześnie na
    > p.m.militaria udzielałeś się w wątku o wojnie gruzińsko-rosyjskiej.
    > Hipokryzja?

    Moze niewyraznie napisalem - ale przeciez pisalem ze mozna.

    Nie dziwia pytania o karte w Niemczech, Czechach, Egipcie,
    nie dziwiloby nawet gdyby rodak pytal o Meksyk, Japonie czy Australie,
    ale mieszkac w USA i pytac Polakow ? :-)

    P.S. a te zamieszki gruzinskie to sie mogly latwo przerodzic w sprawe
    polska, poza tym grupa militaria z natury jest szersza, bo jakby miala sie
    skupiac wylacznie na sprawach polskich to by dosc nudna byla :-)

> [...]
    > także był w Meksyku.
    > Podobnie znam babkę która była w Japonii i Brazylii. Świat nie sprowadza

    Jedna. I trzy miesiace temu byla, ze zna aktualne taryfy ?
    Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem zwiazanych -
    pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

    J.

  • 56. Data: 2011-07-30 16:02:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No mozna o inne kraje, nawet sporo takich pytan.
    > Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

    A czemu nie? Widzisz coś w tym zdrożnego?

  • 57. Data: 2011-07-30 16:04:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > także był w Meksyku.
    > Podobnie znam babkę która była w Japonii i Brazylii.
    > Świat nie sprowadza się do Chorwacji/Egiptu :-P

    Dzięki Alex! Znalazł się ktoś z co ma szersze horyzonty niż swoje podwórko!

  • 58. Data: 2011-07-30 16:04:39
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 30 07 2011 17:36, J.F. pisze:

    > Moze niewyraznie napisalem - ale przeciez pisalem ze mozna.

    Że zacytuję:
    "> Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

    No, to jest grupa pl.* "
    Oświecisz mnie maluczkiego co miałeś na myśli pisząc że to grupa pl.*?

    > Nie dziwia pytania o karte w Niemczech, Czechach, Egipcie,
    > nie dziwiloby nawet gdyby rodak pytal o Meksyk, Japonie czy Australie,
    > ale mieszkac w USA i pytac Polakow ? :-)

    Fakt, stek bzdurnych postów, tyle mających wspólnego z tematyką grupy,
    co prostytutka z dziewictwem.

    > P.S. a te zamieszki gruzinskie to sie mogly latwo przerodzic w sprawe
    > polska, poza tym grupa militaria z natury jest szersza, bo jakby miala sie
    > skupiac wylacznie na sprawach polskich to by dosc nudna byla :-)

    To nie jest tematyka tej grupy. Podałem to jedynie dla naprzykładu.

    > Jedna. I trzy miesiace temu byla, ze zna aktualne taryfy ?

    Znasz pojęcie czasu przeszłego dokonanego?

    > Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem zwiazanych -
    > pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

    Cytując klasyka: dziwna chłopu szynka, bo mięsa nie jada.

  • 59. Data: 2011-07-30 16:07:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > nie dziwiloby nawet gdyby rodak pytal o Meksyk, Japonie czy Australie,
    > ale mieszkac w USA i pytac Polakow ? :-)

    Ale co to za różnica? Poza tym - pytałem, szukałem, znalazłem...
    Powiedziałem o tym co znalazłem - pytałem o więcej.

    Dobrze to określił Alex - wychodzi z Was Polactwo.

    Nie umiecie pomóc - ok, trudno. Zapytałem, zmarnowałem czas.
    Ale czemu krytykować że zapytałem???

    > Jedna. I trzy miesiace temu byla, ze zna aktualne taryfy ?
    > Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem
    > zwiazanych - pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

    I co z tego że dziwne??? Dla Ciebie dziwne, dla mnie nie dziwne.
    Już się zabieraj za krytykowanie wszystkiego co dla Ciebie dziwne...
    Nie rozumiem tego.

  • 60. Data: 2011-08-01 13:47:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    net.pl...
    > Nie mam nic do powiedzenia nt komorki w Meksyku, ale nie
    > rozumiem dlaczego tak niego naskakujesz. Wraz z kikoma innymi.

    Bo mam iPhone i się z tym faktem nie ukrywam.
    A na tej grupie to wystarczający powód do nienawiści :-)