    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Date: Sat, 30 Jul 2011 11:07:40 -0500

    news:1mgflvmg7l5yj$.monkizr8mzei.dlg@40tude.net...

    > Moze niewyraznie napisalem - ale przeciez pisalem ze mozna.
    >
    > Nie dziwia pytania o karte w Niemczech, Czechach, Egipcie,
    > nie dziwiloby nawet gdyby rodak pytal o Meksyk, Japonie czy Australie,
    > ale mieszkac w USA i pytac Polakow ? :-)

    Ale co to za różnica? Poza tym - pytałem, szukałem, znalazłem...
    Powiedziałem o tym co znalazłem - pytałem o więcej.

    Dobrze to określił Alex - wychodzi z Was Polactwo.

    Nie umiecie pomóc - ok, trudno. Zapytałem, zmarnowałem czas.
    Ale czemu krytykować że zapytałem???

    > Jedna. I trzy miesiace temu byla, ze zna aktualne taryfy ?
    > Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem
    > zwiazanych - pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

    I co z tego że dziwne??? Dla Ciebie dziwne, dla mnie nie dziwne.
    Już się zabieraj za krytykowanie wszystkiego co dla Ciebie dziwne...
    Nie rozumiem tego.