  • Data: 2010-08-14 15:46:21
    Temat: Uszkodzony Pen
    Od: AW <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Kupiłem ostatnio zestaw komp. w jednej ze znanych krakowskich firm
    komputerowych.
    Po podłaczeniu pendriva do przedniego panela , uszkodził sie pen i teraz
    słuzy tylko jako lampka :) Świeci dioda i nic więcej.
    Czy jest szansa domagać się od sprzedawcy zwrotu kasy za pena ?
    To jest Ocz ATV wię troche mi na nim zależy.
    Pomijam pliki które straciłem chociaż niektóre z nich były dla mnie cenne.