  • 1. Data: 2012-01-15 19:19:32
    Temat: Ustawialny zakres ISO
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Która małpka ma dwie opcje:
    - dobry obiektyw (zoom niewielki) - jak na małpkę oczywiście (a właściwie
    obiektyw + matryca)
    - możliwość ustawienia zakresu ISO - coś jak w lustrzankach pentaksa - tj.
    daje możliwość ustawienia np. 100-800 i poza to nie wyjdzie - a czas i
    przesłonę, jak to małpa, dobierze sama?
    Nie spotkałem się z taką małpką, a nie chce mi się przekopywać dziesiątek
    stron ze specyfikacjami - może ktoś z Was spotkał się z takim aparatem?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-01-16 08:17:04
    Temat: Re: Ustawialny zakres ISO
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2012-01-15 20:19, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Nie spotkałem się z taką małpką, a nie chce mi się przekopywać
    > dziesiątek stron ze specyfikacjami - może ktoś z Was spotkał się z takim

    Jeśli chodzi o ISO, to wszystkie kompakty Fuji i od niedawna bodajże
    Nikon. Jest to opcja ISO Auto, gdzie ustawiasz maksymalny poziom i
    aparat sam dobiera taką czułość jaką potrzebuje.

    Tomek

  • 3. Data: 2012-01-16 17:59:11
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." napisał w wiadomości grup

    > Jeśli chodzi o ISO, to wszystkie kompakty Fuji i od niedawna bodajże
    > Nikon. Jest to opcja ISO Auto, gdzie ustawiasz maksymalny poziom i aparat
    > sam dobiera taką czułość jaką potrzebuje.

    OK, dziękuję, teraz zatem problem sprowadza się do kwestii - które fuji lub
    nikon ma naprawdę przyzwoite obiektyw i matrycę?
    Z małpką nikona (taką sprzed pięciu lat) miałem do czynienia i cóż - nie
    powalała jakością obrazu, z fuji zaś znam tylko hybrydy (s5600 i s6500fd) -
    ten ostatni miał naprawdę fajny obiektyw jeśli nie liczyć długiego końca i
    rewelacyjny tryb makro - ale to też zależało od egzemplarza (ja akurat
    trafiłem na dobry).

    --
    Yogi(n)