  • 1. Data: 2010-05-02 17:35:20
    Temat: Urządzenie do fotografowania i przeglądania zdjęć
    Od: "Darek" <s...@s...pl>

    Cześć,

    Potrzebuję urządzenia umożliwiającego robienie w miarę przyzwoitych zdjęć
    oraz - co ważne - przeglądanie tychże na stosunkowo dużym wyświetlaczau.
    Sprzęt jest potrzebny dla osoby starszej, kompletnie nie znającej się na
    komputerach, więc kupno jakiegokolwiek kompaktu i przeglądanie zdjęć na
    komputerze nie wchodzi w rachubę.
    Zdjęcia to głównie plener, kwiaty i tym podobne obrazki.
    Zastanawiałem się nad jakimś tabletem, ale to byłaby chyba przesada, zresztą
    takie urządzenie byłoby za duże i niewygodne.
    Wystarczyłby jakiś wyświetlacz 4-5 calowy z całą pewnością.
    Sam nie wiem czego szukać, jakiego rodzaju to może być sprzęt, o ile taki w
    ogóle istnieje.
    Pomożecie?

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 2. Data: 2010-05-02 17:46:34
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 2 Maj, 19:35, "Darek" <s...@s...pl> wrote:
    > Cześć,

    > Pomożecie?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Darek
    W telewizorze moze sobie przeciez poogladac, dolaczaja odpowiedni
    kabel do kazdego komapktu, a te nowsze TV nawet maja wejscie >USB.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 3. Data: 2010-05-02 17:56:56
    Od: "Darek" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    >W telewizorze moze sobie przeciez poogladac, dolaczaja odpowiedni
    >kabel do kazdego komapktu, a te nowsze TV nawet maja wejscie >USB.

    No tak, racja, ale to raczej nie o to chodzi.
    Urządzenie musi być mobilne, oglądanie zdjęć przed telewizorem to jednak nie
    to.

    Darek

  • 4. Data: 2010-05-02 18:22:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Darek napisal:
    > No tak, racja, ale to raczej nie o to chodzi.
    > Urządzenie musi być mobilne, oglądanie zdjęć przed telewizorem to jednak nie
    > to.

    No to kup jakąkolwiek większą ramkę foto.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-02 19:07:05
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 2 Maj, 20:22, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > No to kup jakąkolwiek większą ramkę foto.

    > Jacek
    ...lub Mamiye RB 67 z dupka polaroida.

  • 6. Data: 2010-05-02 19:22:51
    Od: "Darek" <s...@s...pl>

    news:hrkfsj$fp0$2@srv.cyf-> No to kup jakąkolwiek większą ramkę foto.

    Nie, rozwiązanie powinno być proste, dwa urządzenia nie wchodzą w rachubę.
    To już lepszy będzie zwykły aparat i telewizor, ale wolałbym jednak w pełni
    mobilne rozwiązanie.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 7. Data: 2010-05-02 19:26:47
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 2 May 2010 19:56:56 +0200, "Darek" <s...@s...pl> wrote:

    A zastanawiałeś się nad kupnem komórki z aparatem i dużym
    wyświetlaczem? Bo do formatu pocztówki i w dobrych warunkach to obecne
    komórki sobie radzą i nie sądzę aby dla Ciebie/Rodziców było coś
    więcej potrzeba. Jak będziesz przeglądał to od razu sprawdzaj czy
    takie ustrojstwo ma fizyczny przycisk do robienia zdjęć.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 8. Data: 2010-05-02 19:30:26
    Od: "Darek" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej potrzeba. Jak będziesz przeglądał to od razu sprawdzaj czy
    > takie ustrojstwo ma fizyczny przycisk do robienia zdjęć.

    No właśnie zastanawiałem się, bo rozwiązanie byłobyu dobre - np. iPhone robi
    i nienajgorsze - jak na potrzeby wspomnianej osoby - zdjęcia i ładnie da się
    je na sporym ekranie obejrzeć. Sęk w tym, że osoba ma już telefon i nie
    będzie chciała drugiego, ani nie zgodzi się na użytkowanie nowego, bo do
    starego przyzwyczajona.

    Darek

  • 9. Data: 2010-05-02 19:37:35
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > Wystarczyłby jakiś wyświetlacz 4-5 calowy z całą pewnością.
    > Sam nie wiem czego szukać, jakiego rodzaju to może być sprzęt, o ile taki w
> [...]

    PSP z kamerką

  • 10. Data: 2010-05-02 19:52:21
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 2 May 2010 21:30:26 +0200, "Darek" <s...@s...pl> wrote:

    >je na sporym ekranie obejrzeć. Sęk w tym, że osoba ma już telefon i nie
    >będzie chciała drugiego, ani nie zgodzi się na użytkowanie nowego, bo do
    >starego przyzwyczajona.
    Powoli przekonuj ;) Bo takie rozwiązanie ma sporo zalet. Nie wiem
    również jake funkcje telefoniczne są istotne, bo ja bym celował w
    prostego dotykowca LG/Samsunga niekoniecznie z zaawansowanym systemem
    na pokładzie:
    http://telepolis.pl/artykuly.php?id=332&str=6
    http://telepolis.pl/artykuly.php?id=316
    http://telepolis.pl/artykuly.php?id=315&str=5
    http://telepolis.pl/artykuly.php?id=312&str=6

    I przeglądaj resztę recenzji na Telepolis.