  • 11. Data: 2010-05-02 21:43:21
    Temat: Re: Urządzenie do fotografowania i przeglądania zdjęć
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Darek" <s...@s...pl> napisał:

    > No właśnie zastanawiałem się, bo rozwiązanie byłobyu dobre - np. iPhone
    robi
    > i nienajgorsze - jak na potrzeby wspomnianej osoby - zdjęcia i ładnie da
    się
    > je na sporym ekranie obejrzeć. Sęk w tym, że osoba ma już telefon i nie
    > będzie chciała drugiego, ani nie zgodzi się na użytkowanie nowego, bo do
    > starego przyzwyczajona.
    >[...]

    A musi ją użytkować w charakterze telefonu? Czy wykonanie zdjęcia telefonem
    komorkowym wymaga włóżenia do niego działajacej karty SIM? Jeśłi nawet karta
    jest niezbędna, to prawdopodobnie przeterminowana karta prepaid sprawę
    załatwi - przypuszczam, że aparat nie będzie mógł nawiązać połączenia z
    siecią, ale zdjęcie zrobi.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 12. Data: 2010-05-03 10:35:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > PSP z kamerką

    To akurat niekoniecznie dobra rada - ta kamerka robi zdjecia w maksymalnej
    rozdzielczosci 1280x960, nie ma autofocusa, ma kiepska dynamike i jakosc
    optyki, zas sama konsola nie jest tak intuicyjna, jak wiekszosc aparatow,
    nie ma tez dedykowanego przycisku do robienia zdjec. O cenie nie wspomne. Ta
    kamerka sprawdza sie przy ganiu w takie Invizimals, ale nie przy robieniu
    zdjec.

    --
    KILu

  • 13. Data: 2010-05-04 08:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <s...@s...pl> napisał
    > Potrzebuję urządzenia umożliwiającego robienie w miarę
    > przyzwoitych zdjęć
    > oraz - co ważne - przeglądanie tychże na stosunkowo dużym
    > wyświetlaczau.

    http://www.mio.pl/

    Jedna z nawigacji ma tez wbudowany aparat.

    Obawiam sie tylko ze priorytetem producenta byla nawigacja, ekran i
    dopiero tu aparat, ktory jest najtanszego sortu :-)

    > Sprzęt jest potrzebny dla osoby starszej, kompletnie nie znającej
    > się na
    > komputerach, więc kupno jakiegokolwiek kompaktu i przeglądanie
    > zdjęć na
    > komputerze nie wchodzi w rachubę.

    Kupic fotoramke i pokazac jak sie przeklada karty ?

    A wyswietlacze w kompaktach coraz wieksze - moze sie przejdz do
    jakiegos MM i zobacz ktory odpowiada ?

    J.

  • 14. Data: 2010-05-04 17:17:21
    Od: "Darek" <s...@s...pl>

    > A wyswietlacze w kompaktach coraz wieksze - moze sie przejdz do jakiegos
    > MM i zobacz ktory odpowiada ?

    Właśnie sobie z tego zdałem sprawę, gdy pogrzebałem trochę w sieci.
    To chyba byłoby najlepsze rozwiązanie.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 15. Data: 2010-05-04 18:03:49
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Darek" <s...@s...pl> wrote:

    > Właśnie sobie z tego zdałem sprawę, gdy pogrzebałem trochę w sieci.
    > To chyba byłoby najlepsze rozwiązanie.

    No to tu masz ustawione wg rozmiaru LCD (tylko obecne modele):

    http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?sor
    tby=-55

    Jeśli to ma być główne medium, to zwróć też uwagę na liczbę
    pikseli - cirka ebaut 230k - żenada, 460k - dobra średnia, mocno
    powyżej - super.

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 16. Data: 2010-05-04 18:21:10
    Od: "Darek" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hrpnk8> No to tu masz ustawione wg rozmiaru LCD (tylko

    Hmmm, nie działa mi link.

    D.

  • 17. Data: 2010-05-04 18:33:46
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Darek" <s...@s...pl> wrote:

    tby=-55

    > Hmmm, nie działa mi link.

    A to świnka.

    To wejdź w:
    http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp

    Wybierz największy rozmiar LCD (+ ew. inne potrzebne parametry)
    i daj wyszukiwanie.
    Na gotowej liście wyników kliknąć parametr LCD i wtedy je
    posortuje - najpierw rosnąco, drugi klik - i malejąco.

    [mr.]