  • 1. Data: 2010-05-01 16:01:14
    Temat: Szukam dwóch gadżetów
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Witam.

    Jak w temacie:

    1. Ramka cyfrowa zasilana z akumulatora/baterii.

    2. Przenośny odtwarzacz zdjęć/filmów (z karty lub z pamięcią wbudowaną),
    który można podpiąć przez HDMI do telewizora.

    Ewentualnie jeden sprzęt łączący ww. cechy. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 2. Data: 2010-05-01 19:15:07
    Temat: Re: Szukam dwóch gadżetów
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    bakulik pisze:

    > 2. Przenośny odtwarzacz zdjęć/filmów (z karty lub z pamięcią wbudowaną),
    > który można podpiąć przez HDMI do telewizora.

    Na ile przenośny? Musi być na baterie?
    Jak nie, to przyjrzyj się Movie Cube firmy Emtec.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 3. Data: 2010-05-01 20:49:01
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Jan Rudziński napisał(a):

    > Na ile przenośny? Musi być na baterie?

    Niekoniecznie. A przenośny na tyle, żeby można było go zabrać idąc do
    kogoś w odwiedziny nie angażując do tego dodatkowego plecaka. ;)

    > Jak nie, to przyjrzyj się Movie Cube firmy Emtec.

    Dzięki za trop. O coś takiego mi chodziło.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    I żeby wszyscy obywatele zarabiali powyżej średniej!

  • 4. Data: 2010-05-02 10:34:54
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    bakulik pisze:

    > Niekoniecznie. A przenośny na tyle, żeby można było go zabrać idąc do
    > kogoś w odwiedziny nie angażując do tego dodatkowego plecaka. ;)

    > Dzięki za trop. O coś takiego mi chodziło.

    W Media Markt jest taki gadżet także bez dysku, ale nie pamiętam firmy.
    Poniżej 200 zł.

  • 5. Data: 2010-05-02 10:46:06
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Jan Rudziński napisał(a):

    > W Media Markt jest taki gadżet także bez dysku, ale nie pamiętam firmy.
    > Poniżej 200 zł.

    Dziękuję za informację.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Ginekolog grzebie w zupie, a powinien grzebać... kucharz.

  • 6. Data: 2010-05-03 10:36:29
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > W Media Markt jest taki gadżet także bez dysku, ale nie pamiętam firmy.
    > Poniżej 200 zł.

    Dealextreme rowniez ma w ofercie kilka takich wynalazkow.

    --
    KILu

  • 7. Data: 2010-05-04 10:17:44
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    bakulik wrote:
> [...]
    > który można podpiąć przez HDMI do telewizora.
    >
    > Ewentualnie jeden sprzęt łączący ww. cechy. :)

    Eee PC, Acer AspireOne :)

    wer

  • 8. Data: 2010-05-04 13:15:57
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd b...@n...pl napisał(a):

    > Eee PC, Acer AspireOne :)

    Myślałem o tym, ale albo nie mają HDMI, albo kosztują za dużo.
    Niewątpliwie netbook posiada swoje zalety, jednak w tym wypadku szukam
    czegoś innego.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Lotto - podatek od osób mających problemy z matematyką.