  • 1. Data: 2009-04-25 06:52:08
    Temat: Ukryty talent
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    A raczej nieodkryty. Autorka zdjęc nie publikuje ich na forach, raz kiedys
    urządziła wystawę w lokalnym centrum kultury. Nie ma ambicji byc uznawaną za
    fotografika, a raczej fotograficzkę. Z racji wieku przejscie na cyfrę bylo
    dla niej trudną koniecznoscią, cyfrowy świat rózni się od świata
    "szpulkowego"
    Wejdzcie tu:
    http://www.wiazowna.info.pl/
    A jakby sie nie otworzylo, to proszę klinknąć zakładkę "albumy", potem
    "galerie i albumy tematyczne" i odnaleźć zdjęcia pani Alicji Sękowskiej.
    Trudno sie nie zachwycić.

  • 2. Data: 2009-04-25 07:07:58
    Temat: Re: Ukryty talent
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Nie rozumiem czym tu sie zachwycac. Owszem, fajne kadry, ale takich jest
    multum na forach fotograficznych. Te zdjecia nie wyrozniaja sie sposrod
    tysiaca innych prezentowanych na forach, takze nie rozumiem tego calego
    podniecenia.

  • 3. Data: 2009-04-25 07:10:18
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Dodam jeszcze jedno slowko haha... nie kazdy kto czerpie radosc i
    satysfakcje wewnetrzna z zabawy w foto musi zaraz czuc ped do bycia wielkim
    artysta czy znanym kadrowcem. I zdecydowanie nie kojarzylbym ambicji bycia
    uznawanym fotografikiem z przyjemnoscia fotografowania... ach ta
    wszedobylska ambicja trzepania kasy i bycia slawnym lansowana przez
    amerykanskie kino :)

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-04-25 07:16:07
    Od: j...@a...at

> [...]
    >
    > A jakby sie nie otworzylo, to proszę klinknąć zakładkę "albumy", potem
    > "galerie i albumy tematyczne"  i odnaleźć zdjęcia pani Alicji Sękowskiej.

    no to juzwlasnie ja odkryles , czyli jest teraz odkrytym talentem.
    i co to zmienia ?

    XXX

  • 5. Data: 2009-04-25 07:43:54
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

> [...]
    > Trudno sie nie zachwycić.

    no to juzwlasnie ja odkryles , czyli jest teraz odkrytym talentem.

    A co zmienia te kilkadziesiat tysięcy wpisów na tej grupie?
    Autorka zdjęc to osoba skromna, w wieku poważnym, nie szukająca poklasu i
    uznania.
    Uważam ze robi zdjęcia bardzo ładne i warte by te zdjęcia obejrzeli inni.
    Robisz lepsze? tez cieszy.
    Śmiem jednak twierdzić, ze wielu czytelników tej grupy chciałoby tez tak
    umiec zatrzymac widok w kadrze jak p. Alicja.
    Chciałoby , a nie potrafi.
    A właciwy link do stronki wyglada tak:
    http://wiazowna.net.pl/node/216

  • 6. Data: 2009-04-25 08:25:44
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jaskrawy" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Autorka zdjęc to osoba skromna, w wieku poważnym, nie szukająca poklasu i
    > uznania.
    > Uważam ze robi zdjęcia bardzo ładne i warte by te zdjęcia obejrzeli inni.

    Owszem, zdjecia ladne. Sam bym chcial zeby moje takie byly. Jednak takich
    zdjec widoczkow, to ja juz tysiace widzialem. Kadry fajne, tylko przy
    widoczkach to i tak 80% atrakcyjnosci zdjecia to samo miejsce dodaje.

    > Robisz lepsze? tez cieszy.
    > Śmiem jednak twierdzić, ze wielu czytelników tej grupy chciałoby tez tak
    > umiec zatrzymac widok w kadrze jak p. Alicja.

    Ja bym chcial. Jakkolwiek sama umiejetnosc zatrzymania w kadrze ladnego
    widoku to jeszcze nie talent, ale moge sie zgodzic, ze dla kogos, kto
    takiej umiejetnosci nie posiada moze to nosic znamiona talentu :)

    Thomas

  • 7. Data: 2009-04-25 08:53:12
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

> [...]
    > Śmiem jednak twierdzić, ze wielu czytelników tej grupy chciałoby tez tak
    > umiec zatrzymac widok w kadrze jak p. Alicja.
    Bez przesady.
    AdamCCS

  • 8. Data: 2009-04-25 10:45:34
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jaskrawy" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Autorka zdjęc to osoba skromna, w wieku poważnym, nie szukająca poklasu i
    > uznania.

    To nie wiem czy ta publikacja jej na rękę...

    > Uważam ze robi zdjęcia bardzo ładne i warte by te zdjęcia obejrzeli inni.

    Ładne. Fakt. Do obejrzenia.

    > Robisz lepsze? tez cieszy.

    Jestem zadowolony.

    > Śmiem jednak twierdzić, ze wielu czytelników tej grupy chciałoby tez tak
    > umiec zatrzymac widok w kadrze jak p. Alicja.

    Ja myślę, że wielu czytelników pl.rec.foto.art by tak chciało - tutaj
    to chcieli by mieć pełnowymiarowe matryce.

    > Chciałoby , a nie potrafi.
    > A właciwy link do stronki wyglada tak:
    > http://wiazowna.net.pl/node/216

    A właściwa grupa wygląda tak:
    pl.rec.foto.art

    Łukasz Bąk

  • 9. Data: 2009-04-25 11:33:10
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Jaskrawy wrote:
    > Z racji wieku przejscie na cyfrę bylo dla niej trudną koniecznoscią

    Czemu koniecznością? A przy fotografowaniu krajobrazu to już w ogóle
    sensu nie widzę...

  • 10. Data: 2009-04-25 15:40:32
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Thomas" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > to ja juz tysiace widzialem. Kadry fajne, tylko przy widoczkach to i tak
    > 80% atrakcyjnosci zdjecia to samo miejsce dodaje.

    No, powiedzmy, ze 20% a nie 80 to jest atrakcyjne miejsce.
    Sek w tym, ze czlowiek z talentem z kiepskiego miejsca
    potrafi wyciagnac ladny krajobraz - byle tylko byl tam
    w odpowiednim czasie i mial odpowiednie swiatlo.

    > Ja bym chcial. Jakkolwiek sama umiejetnosc zatrzymania w kadrze ladnego
    > widoku to jeszcze nie talent, ale moge sie zgodzic, ze dla kogos, kto
    > takiej umiejetnosci nie posiada moze to nosic znamiona talentu :)

    "Ladny", to on jest tylko dlatego, ze byl tam ten fotograf...
    99% pstrykaczy nie zrobi czegos podobnego nawet gdyby
    ich zawiezc w dokladnie to samo miejsce
    - nie potrafiliby wybrac odpowiedniej pory na zdjecia,
    nie potrafiliby ustawic sie do swiatla i wybrac dobry kadr.
    Dlatego ta opinie o talencie uwazam za nietrafiona.
    --
    see_you