  • 1. Data: 2009-04-24 18:11:54
    Temat: Polityka serwisowa producentow dSLR FFffff ;)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Konkretnie mam jedno pytanie - kupuje FF i po roku mam naliczniku 1.000
    klapniec. Co na to gwarancja konkretnych firm???

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-04-24 18:15:46
    Temat: Re: Polityka serwisowa producentow dSLR FFffff ;)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Konkretnie mam jedno pytanie - kupuje FF i po roku mam naliczniku
    > 1.000 klapniec. Co na to gwarancja konkretnych firm???

    Sorki, przeklickalo mi sie :)

    Chodzilo mi o np. 300.000 klapniec w trakcie gwarancji
    i aparat pada.
    Naprawiaja na gwarancji czy wysylaja mnie na drzewo?

  • 3. Data: 2009-04-24 18:22:05
    Od: conik <c...@i...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Sorki, przeklickalo mi sie :)
    >
    > Chodzilo mi o np. 300.000 klapniec w trakcie gwarancji
    > i aparat pada.
    > Naprawiaja na gwarancji czy wysylaja mnie na drzewo?

    w sumie chyba nie ma tak ze 300.000km albo 2 lata jak w samochodach;)
    rok gwarancji konsumenckiej to rok i koniec

  • 4. Data: 2009-04-24 18:32:53
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > w sumie chyba nie ma tak ze 300.000km albo 2 lata jak w samochodach;)
    > rok gwarancji konsumenckiej to rok i koniec

    Zakup "na firme" cos pewnie zmienia?

    Dyscyplina dodatkowa - ktory z producentow FF daje najdluzsza
    gwarancje. Moze byc za doplata...

  • 5. Data: 2009-04-24 18:34:08
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Sorki, przeklickalo mi sie :)
    >
    > Chodzilo mi o np. 300.000 klapniec w trakcie gwarancji
    > i aparat pada.
    > Naprawiaja na gwarancji czy wysylaja mnie na drzewo?

    gościu z Canona osobiście mówił mi, że gwarancja na migawkę jest na
    przebieg - bez limitu czasowego
    podłączają pod kompa - sprawdzają ile klapnięć... jeśli mniej niż
    założenia - to wymiana i części - gratis

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-24 19:41:55
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Chodzilo mi o np. 300.000 klapniec w trakcie gwarancji
    > i aparat pada.

    to znaczy, że CODZIENNIE chcesz robić jakieś 800-900 zdjęć przez cały
    rok? To nie fotografia, tylko kręcenie filmów :)

    --
    f1969

  • 7. Data: 2009-04-24 21:08:46
    Od: Plantator <x...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Konkretnie mam jedno pytanie - kupuje FF i po roku mam naliczniku 1.000
    > klapniec. Co na to gwarancja konkretnych firm???

    Poczytaj gwarancje, często jest taki zapis, że części naturalnie
    zużywające się podczas normalnej eksploatacji nie podlegają gwarancji.

  • 8. Data: 2009-04-24 21:19:53
    Od: "Marek Grochocki" <m...@W...net>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Sorki, przeklickalo mi sie :)
    >
    > Chodzilo mi o np. 300.000 klapniec w trakcie gwarancji
    > i aparat pada.
    > Naprawiaja na gwarancji czy wysylaja mnie na drzewo?

    Wysylaja cie na odwyk, bo to oznacza, ze robiles jedno zdjecie co kazde 30s
    przez 24 godziny na dobe przez caly rok. ;)

    MARC

  • 9. Data: 2009-04-24 22:39:25
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Konkretnie mam jedno pytanie - kupuje FF i po roku mam naliczniku 1.000
    > klapniec. Co na to gwarancja konkretnych firm???

    gwara na korpus to jedno, gwara na migawke to drugie...
    moze Ci minąć okres gwary na korpus, a migawka ma powiedzmy 90 000 na
    gwaratnowanych 100 000, wowczas
    serwis wymienia Ci migawke ( w 1d mk2 - ok 1200zł ). Czytają ilość klapnięć
    i jak licznik wykaze ze nie ma gwarantowanych to wymiana jest za darmo. To
    moze byc nawet rok, dwa trzy lata po gwarce na korpa...nie ma to znaczenia.
    Sprawdzone, kolega tak mial.... rozleciala mu sie migawka w 1dmk2, gwarancja
    klapniec w 1dmk2 to 200 000 cykli...
    po wymianie i odczytaniu licznika, okazało sie ze migawka klapła 56 000 (
    korpus nieżle jest zjechany wizualnie, zewnętrznie)
    serwis w takiej sytuacji wymienil za free. To Canon...a co Nikon nie wiem.

    Raku

  • 10. Data: 2009-04-25 13:46:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > to znaczy, że CODZIENNIE chcesz robić jakieś 800-900 zdjęć przez cały rok?
    > To nie fotografia, tylko kręcenie filmów :)

    Klient nasz pan, ja tylko f-ry wystawiam ;)