  • 1. Data: 2009-04-24 22:35:08
    Temat: pytanie o szkielko
    Od: robert <s...@i...pl>

    Chcialem wymienic sobie szkielko i wybor padl na to:

    Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

    Szklo to niestety do najtanszych nie nalezy.
    CZy mozecie polecic cos o podobnym zakresie i o podobnych
    mozliwosciach?

    Robert

  • 2. Data: 2009-04-24 23:02:36
    Temat: Re: pytanie o szkielko
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    robert wrote:
> [...]
    >
    > Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
    >
    > Szklo to niestety do najtanszych nie nalezy.
    > CZy mozecie polecic cos o podobnym zakresie i o podobnych

    Ma być tansze? Czy cena podobna? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-04-25 06:36:55
    Od: robert <s...@i...pl>

    Dnia 25.04.2009 Thomas <a...@b...pl> napisał/a:
    > Troche sie klocisz sam ze soba :) Jesli wybrales TO szklo, to znaczy ze
    > takie Ci pasuje i powinienes kupic wlasnie TO szklo. Jesli ktos poleci
    > jakies inne o PODOBNYCH mozliwosciach i zakresie, to juz nie bedzie to, co
    > wybrales :) bo bedzie mialo zapewne mniejsze mozliwosci i jakosc (poza
    > zakresem), no i cene tez. Czy jesli wtedy kupisz to inne, gorsze szklo, to
    > nadal bedzie Ci odpowiadalo?

    Chcialbym tylko uniknac sytuacji w ktorej za polowe ceny moglbym miec
    szklo podobne (np jakiegos tamrona) lub dokladajac niewielka kwote moglbym miec szklo
    duzo
    lepsze.

    Robert

  • 4. Data: 2009-04-25 07:54:55
    Od: j...@a...at

    On 25 Apr., 00:35, robert <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
    >
    > Szklo to niestety do najtanszych nie nalezy.
    > CZy mozecie polecic cos o podobnym zakresie i o podobnych

    wrzucilem na google

    zobcz ile wyrzucilo
    z is o tym zakresie i tej jasnosci :

    http://www.google.com/search?q=17-55+2%2C8+is&rls=co
    m.microsoft:*:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourcei
    d=ie7&rlz=1I7GGLR

  • 5. Data: 2009-04-25 08:32:14
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "robert" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    wybrales :) bo bedzie mialo zapewne mniejsze mozliwosci i jakosc (poza
    zakresem), no i cene tez. Czy jesli wtedy kupisz to inne, gorsze szklo, to

    Thomas

  • 6. Data: 2009-04-25 11:30:02
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Chcialbym tylko uniknac sytuacji w ktorej za polowe ceny moglbym miec
    > szklo podobne (np jakiegos tamrona) lub dokladajac niewielka kwote moglbym
    > miec szklo duzo
    > lepsze.

    Wybrales dobre szklo i jezeli masz na nie kase to nie baw sie w pólsrodki
    typu Tamron.
    Tamron ma owszem dobra jakosc zdjec i kosztuje polowe , ale ma tez: AF który
    z canonem róznie wspólpracuje, problemy z BF i FF, brak IS, luzy po dluzszym
    okresie uzytkowania, problemy z serwisem.
    Podobnych szkiel nie ma, najblizej pod wzgledem jakosci obrazu to 24-105,
    17-40, 18-55 IS :)
    Duzo zalezy od tego gdzie i jakie robisz zdjecia

    Tomek

  • 7. Data: 2009-04-25 11:46:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" gsus7s$nuj$...@i...gazeta.pl

    > Tamron ma owszem dobra jakosc zdjec i kosztuje polowe , ale ma tez: AF który z
    canonem róznie wspólpracuje, problemy z BF i FF,
    > brak IS, luzy po dluzszym okresie uzytkowania, problemy z serwisem.

    A jakież to problemy z serwisem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-04-25 16:18:25
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "robert" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

    > Szklo to niestety do najtanszych nie nalezy.
    > CZy mozecie polecic cos o podobnym zakresie i o podobnych

    Jesli zal Ci kasy, to chyba Tamron 17-50/2.8 (bez IS),
    ja tego nie kupilem, bo Canona dostalem
    w atrakcyjnej cenie, wiec IS mam darmo a i jakosc
    znaczaco wyzsza - bardziej klarowny obraz
    (w mojej subiektywnej ocenie).
    Bralem tez pod uwage EF16-35 albo EF17-40,
    ale nie znalazlem ich w rozsadnej cenie.
    Obejrzyj sobie np. to:
    http://www.wlcastleman.com/equip/reviews/17-85compar
    e/index.htm
    --
    see_you

  • 9. Data: 2009-04-25 16:19:13
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > A jakież to problemy z serwisem?

    Takież, że serwis który mam pod nosem nie naprawia pogwarancyjnie obiektywów

    Tomek

  • 10. Data: 2009-04-25 18:41:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" gsvd66$adf$...@i...gazeta.pl

    > Takież, że serwis który mam pod nosem nie naprawia pogwarancyjnie obiektywów

    Mogę Ci odszukać adres takiego, który naprawia po gwarancji Tamrony.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'