  • 144. Data: 2016-04-25 21:00:17
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Wszystko fajnie, tylko ustawodawca zapewne pisze o ilosci wypadków
    > spowodowanyhc przez pojazdy w ruchu a nie przez te stojące na posesji
    > i nie jezdzące.
    > ---
    > Gdzie on to pisze ? :-) W ustawie ? :-)

    W zacytowanym przez ciebie tekscie...

  • 143. Data: 2016-04-25 21:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Są ok skoro na nich chciałem jeden sezon jeździć jeszcze

    ROTFL

  • 142. Data: 2016-04-25 21:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    > Ile takich wypadków występuje w ciągu roku? Jaki jest średni koszt
    > takiego zdarzenia? Ilu ludzi jest w takich wypadkach poszkodowanych?
    >
    > Ja wiem, że niektórzy potrafią tylko demagogii używać zamiast
    > argumentów, ale bądźmy dorośli...

    Oczywiście nie mam takich danych ale: czy Ty sugerujesz, ze intuicyjnie
    wypadkwo z nozami jest mniej niz wypadków ze stojącymi pojazdami, ktore nie
    sa w ruchu? Hmm...

  • 141. Data: 2016-04-25 21:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Czy ja tutaj twierdzę coś innego ?

    Wczesniej twierdziłes ze skoro OC to powinno byc na kierowce...

  • 145. Data: 2016-04-25 21:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Zaczynasz brnąc we własny absurd.
    > ---
    > Raczej w twój.

    Argumentowi BO TAK zawsze przeciwstawiam argument BO NIE wiec "raczej
    Twój"...

> [...]
    > zdjecie do niczego sie nie nadaje.
    > ---
    > No to mówię, że jeszcze nie wiadomo co będzie widać.
    >
    > Poza tym jak ci ukradna tablice to zgłaszasz na policje czy do urzedu
    > i jestes kryty.
    > ---
    > A co to za problem nalepić kartkę na tablicy z cudzym (no twoim)
    > numerem by nie ponosić odpowiedzialności ? I można sobie wyszukać na
    > forach taki sam samochód itp itd. Absurdalny pomysł by identyfikować
    > na podstawie tablicy rejestracyjnej. Tudzież zwykłe frajerstwo.

    No to ktos sobie naklei.
    I co?

    > Piszesz "dupa" a ja sie pytam co masz na mysli.
    > ---
    > Piszę "Należy zlikwidować tablice rejestracyjne a nie używać je do
    > kolejnych inwigilacji"
    >
    > Nie widze w tym nic
    > dziwnego, ze próbuje zrozumiec Twój punkt widzenia.
    > ---
    > No i czego nie rozumiesz ?

    Twojego punktu widzenia.

    > Skoro twoim zdaniem pieszy jest równie niebezpieczny jak rozpedzony
    > samochód to nie dojdziemy do konsensusu.
    > ---
    > No tak, jest niebezpieczny. Może mi np pod koła wejść.

    Rece opadają...

  • 146. Data: 2016-04-25 22:27:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

  • 147. Data: 2016-04-25 22:28:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Czy ja tutaj twierdzę coś innego ?

    Wczesniej twierdziłes ze skoro OC to powinno byc na kierowce...
    ---
    Sam widzisz

  • 148. Data: 2016-04-25 22:37:58
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Apr 2016 20:00:23 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >No i?

    Masz taki przypadek, że teoretycznie niejeżdżący samochód może narobic
    szkód. Tu akurt obyło się bez, ale tak możliwość istniała.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 150. Data: 2016-04-26 04:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > W zacytowanym przez ciebie tekscie...
    > ---
    > To przecież nie ustawodawca tak pisze :-)

    Czepiasz sie słówek.
    Jest napisane o motywach ustawodawcy.
    Chcesz podyskutować o meritum?

  • 149. Data: 2016-04-26 04:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Masz taki przypadek, że teoretycznie niejeżdżący samochód może narobic
    > szkód. Tu akurt obyło się bez, ale tak możliwość istniała.

    Z mojej wypowiedzi wyciałes sobie 10% i na nie odpowiedziałes?
    Podpowiem - ona jednak staowiła integralną całośc...