  • 151. Data: 2016-04-26 04:00:14
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Wczesniej twierdziłes ze skoro OC to powinno byc na kierowce...
    > ---
    > Sam widzisz

    Dziekuje za merytoryczną dyskusje.

  • 152. Data: 2016-04-26 16:24:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > W zacytowanym przez ciebie tekscie...
    > ---
    > To przecież nie ustawodawca tak pisze :-)

    Czepiasz sie słówek.
    Jest napisane o motywach ustawodawcy.
    Chcesz podyskutować o meritum?
    ---
    Nie tylko, także o spektrum.

  • 153. Data: 2016-04-26 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Czepiasz sie słówek.
    > Jest napisane o motywach ustawodawcy.
    > Chcesz podyskutować o meritum?
    > ---
    > Nie tylko, także o spektrum.

    To rozmawiajmy.
    co masz do powiedzenia poza powyzszym czepianiem się słówek?

  • 154. Data: 2016-04-26 20:06:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > Nie tylko, także o spektrum.

    To rozmawiajmy.
    co masz do powiedzenia poza powyzszym czepianiem się słówek?
    Same mądrości.

  • 155. Data: 2016-04-27 21:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > To rozmawiajmy.
    > co masz do powiedzenia poza powyzszym czepianiem się słówek?
    > ---
    > Same mądrości.

    pa