  • 1. Data: 2016-04-20 13:21:20
    Temat: policja atakuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/wideo/policyjna-
    skoda-wjecha%c5%82a-w-dwa-auta-w-%c5%9brodku-wicesze
    f-polskiej-policji/vi-BBs0MtX

    policyjna skoda wjechala w dwa inne auta.
    Wieziony nia byl wiceszef policji :-)

    Ale widze pierwsza dobra zmiane: policjant-kierowca przyjal mandat i
    rzecznik o tym mowi.
    Widac nowa wladza mocno postraszyla, bo przeciez widac wyraznie, ze
    zawinila opona :-)

    Zachcialo sie wyprzedzac na podwojnej ciaglej, czy chwila nieuwagi ...
    np telefon zadzwonil ?

    J.

  • 2. Data: 2016-04-20 13:26:02
    Temat: Re: policja atakuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-20 o 13:21, J.F. pisze:
> [...]
    > rzecznik o tym mowi.
    > Widac nowa wladza mocno postraszyla, bo przeciez widac wyraznie, ze

    Jest link, jest komentarz, póki co świetnie :)

    > Zachcialo sie wyprzedzac na podwojnej ciaglej, czy chwila nieuwagi ...
    > np telefon zadzwonil ?

    A ten znów zaczyna pytania znikąd, daruj sobie ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-04-21 18:10:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    f-polskiej-policji/vi-BBs0MtX

    >Jest link, jest komentarz, póki co świetnie :)

    >A ten znów zaczyna pytania znikąd, daruj sobie ;)

    A czemu ? To w koncu grupa dyskusyjna.
    Moze ktos widzial, moze znajdzie lepszy opis - interesuje mnie, jak do
    tego doszlo.

    Zwykla nieuwaga, czy policja lubi zap* :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-04-22 14:20:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 18:10, J.F. pisze:
    skoda-wjecha%c5%82a-w-dwa-auta-w-%c5%9brodku-wicesze
    f-polskiej-policji/vi-BBs0MtX

    > A czemu ? To w koncu grupa dyskusyjna.\

    No właśnie, a nie zapytaj.pl

    > Moze ktos widzial, moze znajdzie lepszy opis - interesuje mnie, jak do
    > tego doszlo.
    >
    > Zwykla nieuwaga, czy policja lubi zap* :-)

    No to się spytaj, jak do tego doszło, albo lepiej poszukaj, jak facet, a
    nie zadawaj jakieś pytania z wydumanymi tezami i masą błędów
    interpunkcyjnych ;)

    Chyba, że ty jesteś dziewczynka ... ? kto wie ... może taka
    niezdecydowana i lubiąca fantazjować?

    (to ostatnie to parodia twojego zachowania ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-04-24 19:57:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdania z duzej litery i jak nie potrafisz budowac zdan podrzednie zlozonych to ich
    nie buduj.

  • 6. Data: 2016-05-04 23:38:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Zdania z duzej litery i jak nie potrafisz budowac zdan podrzednie zlozonych to ich
    nie buduj.

    pisać po polsku nie potrafisz i liter używać to moze nie pisz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?