  • 31. Data: 2014-08-09 19:20:33
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-08-09 14:46, masti pisze:
    > możesz kłamać ile chcesz. To tylko ty wyjdziesz na idiotę.
    > A teraz możez podać ustawę/rozporządzenie gdzie owe rzekome stawki są
    > zawarte.

    Ja tam nie wiem ale zapewne jest tak jak z demokracją, wolnym rynkiem i
    tymi wszystkimi frazesami którymi propaganda wyciera sobie gębę
    podjudzana lobbingiem biznesowym.
    Coraz więcej ludzi widzi same wypaczenia i to w prorządowych mediach.
    Teorie spiskowe, oszołomstwo, korwinizm...?
    Z dziesięć lat temu może tak ale dzisiaj już NIE!!!

  • 32. Data: 2014-08-09 19:31:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-08-09 14:56, J.F. pisze:
    > No, w zasadzie masz racje.
    > Ale czy chcesz za to zaplacic, zebys byl kontrolowany co 5 km ? :-)

    Już za to płacisz..
    Ludzie po pierwsze nie zdają sobie sprawy jak dużo kasy jest od nich
    pobierane, nie zdają sobie sprawy ile z tego jest zmarnowane przez
    bezmyślność i bezczelną kradzież i oczywiście nie zdają sobie sprawy
    jakie już dzisiaj istnieją możliwości techniczne dzięki którym ta
    redystrybucja byłaby skuteczniejsza (jeśli już musi być) i których
    problemów nie mielibyśmy okazji poznać gdyby decydenci ruszyli resztkami
    swoich szarych komórek. (korki na autostradach)
    XXI wiek a zadyma jak w średniowieczu.

    PS. Niby każdy gimnazjalista dzisiaj to informatyk a jak przyjdzie co do
    czego to wyrasta z niego leming 200%.
    Tak... wiem... Tak się wku... tylko ludzie co 20 lat pracują przy
    komputerach.

  • 33. Data: 2014-08-09 20:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ale jesli raz kazali dmuchac bez pokazywania dokumentow, to nie
    > wykaze.
    >
    > A nawiasem mowiac - jesli wystawili cos milion mandatow, przy okazji
    > zapewne OC sprawdzili, to powinni 50 tys brakow polis zauwazyc.
    >
    > No i tyle zauwazyli. Z czego polowa chyba jednak polisy miala...

    Czyli mamy dwa rodzaje kontroli:
    - dmuchanie bez sprawdzania innych spraw
    - zatrzymanie i wystawienie mandatu.

    A gdzie pouczenia, rutynowe kontrole etc.?

  • 34. Data: 2014-08-09 23:45:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Aug 2014, Budzik wrote:

    > Czyli mamy dwa rodzaje kontroli:
    > - dmuchanie bez sprawdzania innych spraw
    > - zatrzymanie i wystawienie mandatu.
    >
    > A gdzie pouczenia, rutynowe kontrole etc.?

    Nie zadawaj trudnych pytań :>

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2014-08-10 08:34:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A tego to zdaje się nikt nie wie...

    Fundusz doskonale wie, ilu właścicieli zapłaciło karę za brak OC.

  • 36. Data: 2014-08-10 08:37:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W XXI w gdzie co 5 km mamy bramki na drogach z kamerami etc?

    Oczywiście.
    Co mi Ci bramkach z kamerami, jak nikt nawet nie wie w jaki sposób
    rowerzysta z Baraniaka wpadł pod samochód i w prasie szukają kogoś kto to
    widział?

    > Problem to był 20 lat temu ale dzis?

    Nadal jest, taki sam.

  • 37. Data: 2014-08-10 08:38:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W jakim sensie?
    > Przeciez i tak za to płace! Infrastruktura już istnieje.

    Infrastruktura to nie wszystkie koszty, popatrz na dyskuję o CEPIK-u.
    Tam żadna infrastruktura nie była potrzebna, a latami robiono i nadal jest
    źle.

  • 38. Data: 2014-08-10 08:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczywiście.
    > Co mi Ci bramkach z kamerami,

    Nie wiem "co ci mi"... ;-P

    > jak nikt nawet nie wie w jaki sposób
    > rowerzysta z Baraniaka wpadł pod samochód i w prasie szukają kogoś kto
    > to widział?

    Nie mogą rozpoznać rowerzysty po numerach rejestracyjnych?

    > Nadal jest, taki sam.

    Ponieważ nie wyjaśnileś więc mogę tylko odpisac: nie, nie jest taki sam.

  • 39. Data: 2014-08-10 09:06:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie wiem "co ci mi"... ;-P

    > Nie mogą rozpoznać rowerzysty po numerach rejestracyjnych?

    Nie wiedzą kto wjechał na czerwonym.

    > Ponieważ nie wyjaśnileś więc mogę tylko odpisac: nie, nie jest taki sam.

    Jest.
    Kamery nie zmniejszają szansy na wyjazd autem bez OC.
    Obowiązek OC takową zmniejsza.

  • 40. Data: 2014-08-10 09:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Infrastruktura to nie wszystkie koszty,

    W przypadku systemu ktory wymaga kamer ktore maja mozliwie szeroko pokryc
    drogi infrastruktura to podstawowy koszt.

    > popatrz na dyskuję o CEPIK-u.
    > Tam żadna infrastruktura nie była potrzebna,

    Czytałem i tak naprawde głosy były i za tym ze nei była i za tym ze była.

    > a latami robiono i nadal
    > jest źle.

    Bo robiono od nowa i dodatkowo w czasach dzikiej informatyzacji.
    Teraz jest juz trochei naczej - wystarczy sie podpiąć po to co istnieje i w
    całkiem niedługim czasie wiedzielibyśmy dokładnie kto jezdzi bez OC.