  • 1. Data: 2014-08-08 17:05:42
    Temat: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    Ubezpieczenie szyb, to totalna ściema. okazuje się że obowiązujące prawo
    wymaga aby ubezpieczyciel zgłaszał w UFG, wszystkie szkody, łącznie z
    tymi "szybowymi". Niestety niema rubryki "szkoda szybowa", tylko
    częściowe ubezpieczenie samochodu, tak samo jak koilzja.
    Reasumując: jeśli macie ubezpieczenie szyb, trafi się kamień, leca
    zniżki z AC. Jeśli macie TYLKO OC, i dodatkowo ubezpieczenie szyb, trafi
    kamień - lecą zniżki z AC. Wyjątkiem jest sytuacja gdy macie AC i
    kontynuujecie ac w tym samym towarzystwie - może ale nie ma obowiązku
    nie brać pod uwagę szkody szybowej.
    Wniosek - nie warto dodatkowo ubezpieczać szyb.

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-08-08 17:57:09
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jeśli macie TYLKO OC, i dodatkowo ubezpieczenie szyb, trafi kamień - lecą
    > zniżki z AC.
    Jeszcze raz tylko powoli.
    Jeżeli mam tylko OC+szyby to...lecą zniżki z AC?! Czyjego? Mojego, tego co
    go nie mam? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-08-08 18:16:28
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-08-08 17:57, WOJO pisze:
    > Jeszcze raz tylko powoli.
    > Jeżeli mam tylko OC+szyby to...lecą zniżki z AC?! Czyjego? Mojego, tego
    > co go nie mam? :)
    Tak, tego twojego, które mógłbyś chcieć mieć w przyszłości. Patrzą na
    szkody do 5 lat wstecz przy wyliczeniu składki/zwyżki/zniżki.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2014-08-08 18:23:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 17:05 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

> [...]
    > nie brać pod uwagę szkody szybowej.
    > Wniosek - nie warto dodatkowo ubezpieczać szyb.

    Coś się rozpędziłeś - miałem wymienianą szybę (za 1800 pln) z
    "ubezpieczenia szyb" i nic mi nie poleciało - ani z OC ani z AC. Było to 2
    lata temu w Alianz (zwykły - nie direct).

    TG

  • 5. Data: 2014-08-08 18:31:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tak, tego twojego, które mógłbyś chcieć mieć w przyszłości. Patrzą na
    > szkody do 5 lat wstecz przy wyliczeniu składki/zwyżki/zniżki.
    I wszystko jasne.
    Nie grozi mi - pojazdy, którymi się poruszam mieszczą się w zakresie moich
    możliwości odtworzeniowych. :)
    I z każdym rokiem użytkowania te możliwości rosną, wraz ze spadkiem ceny
    pojazdu.
    Zmuszony jestem do płacenia podatku OC i wystarczy.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-08-08 18:32:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 18:23 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Coś się rozpędziłeś - miałem wymienianą szybę (za 1800 pln) z
    > "ubezpieczenia szyb" i nic mi nie poleciało - ani z OC ani z AC. Było to
    > 2 lata temu w Alianz (zwykły - nie direct).
    >
    > TG

    Zapomniałem dopisać, że w tym samym roku miałem szkodę z AC (gradobicie)
    na kwotę około 11k pln (też wymieniana była szyba przednia) - zniżek
    również nie straciłem.

    TG

  • 7. Data: 2014-08-08 18:45:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > Jeszcze raz tylko powoli.
    > Jeżeli mam tylko OC+szyby to...lecą zniżki z AC?! Czyjego? Mojego,
    > tego co go nie mam? :)

    Nie masz ale możesz mieć kiedys w przyszłości.

  • 8. Data: 2014-08-08 19:47:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Zapomniałem dopisać, że w tym samym roku miałem szkodę z AC
    > (gradobicie) na kwotę około 11k pln (też wymieniana była szyba
    > przednia) - zniżek również nie straciłem.

    A zmieniałes w miedzyczasie TU?

  • 9. Data: 2014-08-08 20:34:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 19:47 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > A zmieniałes w miedzyczasie TU?

    Po szkodzie nie zmieniałem, rok później sprzedałem i kupiłem nowe,
    ubezpieczone też w Allianz. Drugie auto mam w Warcie.

    TG

  • 10. Data: 2014-08-08 22:08:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-08 18:31, WOJO pisze:
    > Zmuszony jestem do płacenia podatku OC i wystarczy.

    Zmuszony? Gdyby nie obowiązek posiadania OC, to jedną szkodą mógłbyś
    uczynić się dżentelmenelem na resztę życia. Zresztą - pies drapał
    Ciebie, ale co z rodziną?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl