  • 1. Data: 2014-08-08 18:14:42
    Temat: Ile kosztuje Maseratti w de ?
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    Np. Ghibli kosztuje w polsce 350tyś., ale wiadomo 20% akcyzy wyższy Vat
    i jeszcze towar 'luxusowy'.

    Chciałem się dowiedzieć ile kosztuje min. Ghibli w Niemczech, ale
    niestety doszukałem się na ich stronie wszystkiego, tylko nie ceny..

    Olek

  • 2. Data: 2014-08-08 18:18:21
    Temat: Re: Ile kosztuje Maseratti w de ?
    Od: tá´Ź

    Olekx wrote:

    > Chciałem się dowiedzieć ile kosztuje min. Ghibli w Niemczech, ale
    > niestety doszukałem się na ich stronie wszystkiego, tylko nie ceny..

    Dlaczego zdecydowałeś się napisać w tej sprawie na PMS zamiast do nich?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2014-08-08 18:33:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-08 18:14, Olekx wrote:
    > Np. Ghibli kosztuje w polsce 350tyś.

    A nie ma jakiejś promocji z LPG ostatnio?

  • 4. Data: 2014-08-08 18:34:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olekx" napisał w
> [...]
    >Chciałem się dowiedzieć ile kosztuje min. Ghibli w Niemczech, ale
    >niestety doszukałem się na ich stronie wszystkiego, tylko nie ceny..

    Jak to mawiali na amerykanskim filmie ... jesli pan pyta o cene, to
    znaczy ze pana nie stac :-P

    J.

  • 5. Data: 2014-08-08 18:38:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2014 o 18:33 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > A nie ma jakiejś promocji z LPG ostatnio?

    Z LPG nie, ale widziałem ofertę z 1.9 tdi "na leniu".

    TG

  • 6. Data: 2014-08-08 20:25:58
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    W dniu 2014-08-08 18:18, t? pisze:

    > Dlaczego zdecydowałeś się napisać w tej sprawie na PMS zamiast do nich?

    Bo takie problemy potencjalnie interesują czytelników tej grupy.
    W tym sprowadzanie osobiste tudzież z pośrednictwem brokerów zza granicy.

  • 7. Data: 2014-08-08 20:31:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-08 18:38, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Z LPG nie, ale widziałem ofertę z 1.9 tdi "na leniu".

    Wolałbym z 1.1 Fiata w benzynce. Mało by palił i wszędzie naprawią.

  • 8. Data: 2014-08-09 16:21:55
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Olekx" <O...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > Chciałem się dowiedzieć ile kosztuje min. Ghibli w Niemczech, ale niestety
    > doszukałem się na ich stronie wszystkiego, tylko nie ceny..

    Jak nie, jak tak - jak wejdziesz na zakładkę "modelle" to jest cena. Golas
    Ghibli np. 67280.- Euro. Czyli licząc na szybkiego Euro po 4 PLN - 269120
    Złociszy.