  • 81. Data: 2014-08-14 21:20:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Aug 2014, Shrek wrote:

    > Dokładnie tak. Jestem samolubem, dbam o siebie,

    No to nie powinno Cię dziwić, że jeśli Tobie przeszkadzają czyjeś
    rzeczy, to innym przeszkadzają Twoje.
    I zajmują Ci jakże pożądane miejsce.

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2014-08-16 07:48:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-14 21:20, Gotfryd Smolik news wrote:

    > No to nie powinno Cię dziwić, że jeśli Tobie przeszkadzają czyjeś
    > rzeczy, to innym przeszkadzają Twoje.
    > I zajmują Ci jakże pożądane miejsce.

    A skąd pomysł, że mnie dziwi? Zwracam tylko uwagę, że rozwiązanie "nie
    trzeba mieć oc, wystarczy nie jeżdzić" spowoduje wzrost liczby wraków w
    przestrzeni publicznej i z wielu względów mi się to nie podoba.

    Shrek.