  • 81. Data: 2013-04-13 18:37:40
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 12 Apr 2013 16:58:23 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Rozsylali o tym sms, sa dzieci, wnuczki ..

    No tak ale wiesz sam widzę jak to jest, mimo wszystko praktycznie
    każdy starszy człowiek ma już komórkę, ale z obsługą jest w większości
    przypadków tragicznie, jedyne co potrafi zrobić to zadzwonić, smsy to
    już czarna magia, więc to nie jest takie proste, bo żaden wnuczek nie
    będzie co chwile latał do babci co by sprawdzić czy jakiś sms dostała.
    Prawda jest taka że na takich ludziach się najwięcej zarabia niestety.
    Swoją drogą usłga prepaid jest po to żeby można było kontrolować
    wydatki na bieżąco i o to w tym chodzi, pobieranie za to jeszcze
    pieniędzy to jest jawne złodziejstwo.
    I niech nikt nie gada o tym że można sprawdzić online czy przez apkę
    bo to bez sensu. Zresztą przy sprawdzaniu przez apkę w telefonie i tak
    ponosisz dodatkowe koszty bo pakiet netu musisz wykupić. Mimo że jest
    nawet darmowe sprawdzenie tego netu przez apkę to raczej pakiet trzeba
    mieć bo coś w między czasie telefon może sobie pobrać.
    Kiedyś nie było dostępu bardzo do netu w telefonie i jakoś można było
    sprawdzać za darmo.
    Ja tam lubię sprawdzać kodem i czasem robię to kilka razy dziennie,
    takie przyzwyczajenie, miałem kartę heyah do testów to kasa w mig
    zniknęła przez sprawdzanie stanu konta, które dla mnie w prepaid jest
    podstawową usługą która powinna być za darmo.
    To tak jak by w samochodzie nie było informacji ile masz paliwa w
    zbiorniku.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2013-04-13 19:04:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 18:37:40 +0200, dizel napisał(a):

> [...]
    > każdy starszy człowiek ma już komórkę, ale z obsługą jest w większości
    > przypadków tragicznie, jedyne co potrafi zrobić to zadzwonić, smsy to

    No owszem.

    > więc to nie jest takie proste, bo żaden wnuczek nie
    > będzie co chwile latał do babci co by sprawdzić czy jakiś sms dostała.

    Wystarczy raz na miesiac, dwa.

    Swoja droga ... tyle lat juz ten gsm ma, a sms przekierowac sie nie
    daje.

    > Prawda jest taka że na takich ludziach się najwięcej zarabia niestety

    Watpie. Ile oni tam wplaca. Najwiecej to sie na mlodziezy zarabia -
    dzwonki, tapety, konkursy, mmsy, internet, chaty, gry.

> [...]
    > pieniędzy to jest jawne złodziejstwo.
    > I niech nikt nie gada o tym że można sprawdzić online czy przez apk

    Nie az tak bardzo. Sam tak sprawdzam rodzicom :-)

    > Zresztą przy sprawdzaniu przez apkę w telefonie i tak
    > ponosisz dodatkowe koszty bo pakiet netu musisz wykupić.

    Jak maja taki telefon, to i tak trzeba pakiet

    > Kiedyś nie było dostępu bardzo do netu w telefonie i jakoś można było
    > sprawdzać za darmo.

    Nie mowie nie, zobaczymy jak sie ten eksperyment dla demobilu skonczy.

> [...]
    > zniknęła przez sprawdzanie stanu konta, które dla mnie w prepaid jest
    > podstawową usługą która powinna być za darmo.

    Ale co - nie wiedziales ze kosztuje, czy wiedziales, ale sprawdzales ?

    > To tak jak by w samochodzie nie było informacji ile masz paliwa w
    > zbiorniku.

    Wazniejsza lampka rezerwy ... a wiele samochodow jej nie ma.
    Mialem kiedys LPG - bez wskaznika, bez lampki (zepsula sie), nauczylem
    sie na licznik km jezdzic :-)

    W Tmobile tez pare rzeczy zostalo, wystarczy sie odzwyczaic od
    sprawdzania konta kilka razy dziennie :-)

    J.

  • 83. Data: 2013-04-13 19:53:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 13 Apr 2013 19:04:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak maja taki telefon, to i tak trzeba pakiet

    Jak ktoś umie tylko zadzwonić to pakiet netu mu tak potrzebny jak
    niewiem co , pomijając to że w przypadku starszych użytkowników jeśli
    to możliwe daje się inne telefony, jakieś starsze nokie, a nie
    telefony na androidzie na przykład czy jakieś limie.

    > Ja tam lubię sprawdzać kodem i czasem robię to kilka razy dziennie,
    >
    >Ale co - nie wiedziales ze kosztuje, czy wiedziales, ale sprawdzales ?

    Wiedziałem ile to kosztuje, ale jak mówię przynajmniej w prepaid
    sprawdzanie konta to jest podstawowa usługa więc powinna być za darmo.

    >Wazniejsza lampka rezerwy ... a wiele samochodow jej nie ma.
    >Mialem kiedys LPG - bez wskaznika, bez lampki (zepsula sie), nauczylem
    >sie na licznik km jezdzic :-)

    Źle się wyraziłem w poprzednim poście. Chodzi o to że kupujesz
    samochód a za każde sprawdzenie ile Ci paliwa zostało w baku musisz
    jakiś abonament płacić czy w inny sposób dopłacać.

    >W Tmobile tez pare rzeczy zostalo, wystarczy sie odzwyczaic od
    >sprawdzania konta kilka razy dziennie :-)

    Chyba w T-Mogile :)

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2013-04-13 19:57:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 19:53:05 +0200, dizel napisał(a):
    > On Sat, 13 Apr 2013 19:04:07 +0200, "J.F."
    > Jak ktoś umie tylko zadzwonić to pakiet netu mu tak potrzebny jak
    > niewiem co ,

    Jeszcze musi ogarnac swoj smartfon, a tego na pewno nie umie :-)

    > pomijając to że w przypadku starszych użytkowników jeśli
    > to możliwe daje się inne telefony, jakieś starsze nokie, a nie
    > telefony na androidzie na przykład czy jakieś limie.

    No i wtedy o "apce" mowic nie mozna.

    > Wiedziałem ile to kosztuje, ale jak mówię przynajmniej w prepaid
    > sprawdzanie konta to jest podstawowa usługa więc powinna być za darmo.

    W zasadzie sie zgadzam.

    >Źle się wyraziłem w poprzednim poście. Chodzi o to że kupujesz
    >samochód a za każde sprawdzenie ile Ci paliwa zostało w baku musisz
    >jakiś abonament płacić czy w inny sposób dopłacać.

    Nie podpowiadaj, bo kto wie kiedy wprowadza :-)

    > Chyba w T-Mogile :)

    Poczekamy, zobaczymy.
    O pobudki juz pytalem - byc moze taki maja cel, pogrzebac prepaidy.

    J.

  • 85. Data: 2013-04-13 20:11:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 13 Apr 2013 19:57:36 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Poczekamy, zobaczymy.
    >O pobudki juz pytalem - byc moze taki maja cel, pogrzebac prepaidy.

    W jednym się zgadzamy że jakby nie było na naszym rynku jest jakaś tam
    konkurencja i można coś wybrać dla siebie, zobaczymy jak dalej się to
    rozwinie.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2013-04-13 20:28:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 20:11:10 +0200, dizel napisał(a):
> [...]
    >>
    > W jednym się zgadzamy że jakby nie było na naszym rynku jest jakaś tam
    > konkurencja i można coś wybrać dla siebie, zobaczymy jak dalej się to

    Innym sie ten pomysl spodoba ? :-(
    Bo z malo gadajacego klienta to sie nie wyzyje :-)

    W Orange widze
    "Stan i ważność swojego konta możesz również sprawdzić:
    -zadzwoń pod numer *500 (opłata zgodna z Cennikiem)"

    Niewidomi protestuja ?

    J.

  • 87. Data: 2013-04-13 20:55:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 13 Apr 2013 20:28:37 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Innym sie ten pomysl spodoba ? :-(
    >Bo z malo gadajacego klienta to sie nie wyzyje :-)

    Może niektórzy lubią płacić za prestiż:)
    >W Orange widze
    >"Stan i ważność swojego konta możesz również sprawdzić:
    >-zadzwoń pod numer *500 (opłata zgodna z Cennikiem)"
    >
    >Niewidomi protestuja ?

    W karcie jest to darmowe, zresztą można też kodem sprawdzić i co
    dziwne jak na Orange na dzień dzisiejszy za darmo.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2013-04-13 21:09:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Wazniejsza lampka rezerwy ... a wiele samochodow jej nie ma.
    > Mialem kiedys LPG - bez wskaznika, bez lampki (zepsula sie), nauczylem
    > sie na licznik km jezdzic :-)

    Z reguły jeździ się na km bo lampka niestabilnie pokazuje a zbiorniki małe i
    poza rezerwą niezbyt wiele km jest do przejechania. Można zainstalować sobie
    aplikację na telefon, ale trzeba rejestrować tankowania...

  • 89. Data: 2013-04-13 21:46:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 19:04, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 13 Apr 2013 18:37:40 +0200, dizel napisał(a):
    (...)

    > Wazniejsza lampka rezerwy ... a wiele samochodow jej nie ma.

    Trzecia prawda - wszystkie samochody które znam, posiadają taką
    funkcjonalność. Zlikwidować wskaźnik paliwa i wprowadzić funkcję na
    przycisk, która zużywając np. 0.5l paliwa poda ile jeszcze go pozostało?
    No, świetny pomysł.

    > Mialem kiedys LPG - bez wskaznika, bez lampki (zepsula sie), nauczylem
    > sie na licznik km jezdzic :-)

    Sprzedaj to jako hasło reklamowe.

  • 90. Data: 2013-04-13 21:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 21:46:43 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Trzecia prawda - wszystkie samochody które znam, posiadają taką
    > funkcjonalność.

    Zakonotuj sobie - nie znasz wszystkich samochodow.

    > Zlikwidować wskaźnik paliwa i wprowadzić funkcję na
    > przycisk, która zużywając np. 0.5l paliwa poda ile jeszcze go pozostało?
    > No, świetny pomysł.

    A ile kosztuje sprawdzenie stanu konta w bankomacie w twoim banku ?

    Nie takie swietne pomysly weszly w zycie :-(

    J.