  • 51. Data: 2012-06-01 15:47:50
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 01 Jun 2012 15:46:06 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No i? Tak samo popierdolone jak brandzlowanie się kamizelką z naszywkami.

    Myślę, że ci od kamizelek to jednak mniejszy kaliber. Zresztą dopuki nikt
    mi w ryj nie daje za brak kamizelki to niech sobie robią co chcą.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 52. Data: 2012-06-01 15:55:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 03:47 PM, Piotr Klimek wrote:

    > Myślę, że ci od kamizelek to jednak mniejszy kaliber. Zresztą dopuki nikt
    > mi w ryj nie daje za brak kamizelki to niech sobie robią co chcą.

    Ale za brak szalika to też nikt nie daje Ci w ryj to czemu mniejszy? Ja
    tam im też nic nie bronię, ale chyba swoję zdanie na ten temat mogę mieć?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2012-06-01 17:04:04
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 1 Cze, 15:30, "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:
    > Snowboard, motocykl, hazard, dziwki (ale nie tajskie) i alkohol (ale nie tani). ;]

    A co kufra jest złego w tanim alkoholu? tematu dziwek nie poruszam bo
    mi nie przystoi

    > emerytury nie dożyję,
    Znaczy siem tfardziel z cieu - bo ja to bym chciał dożyć emerytury;
    siedział bym sobie na progu chaty, odpalił kompa i czyyytaaał powoli
    wysuwając koniec jęzora jak się zestarzałe precle prześcigają w
    przechwałkach ile poszli na gumie oraz kto ile razy w nocy wstaje za
    potrzebą :)))

    > moje popioły rozsypie piękna pół Polka, pół Arabka jadąc Jebel Hafeet Road w
    Zjednoczonych
    > Emiratach Arabskich. :)

    Poje....ło cieu? Oczadziałeś - tak to tylko po dobrym upaleniu jest.
    Twoje prochy będą wciągać przez nos małoletnie blokersy ciesząc się że
    im się trafił towar po którym nie wiedzieć czemu odpierdalają im
    erotyczne wizje nt przyjaźni polsko-arabskiej.

    pozdro
    Mnich

    PS. Żeby nie był całkiem OT - Aniołowie Piekieł czy inne diabelstwo -
    kiedyś to było elytarne towarzystwo - ale żeby tera ogłoszenia musiały
    dawać to rzecz nie pojęta. Nabór z ogłoszenia, tatuaże z henny świat
    dziadzieje niestety. No chyba że ten topic to podpucha :)

  • 54. Data: 2012-06-01 17:34:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 17:04, Mnich pisze:
    > A co kufra jest złego w tanim alkoholu?

    To, że tani zazwyczaj bardziej sponiewiera człowieka niż droższy (lepszy
    jakościowo). Się miało lat 18, to można było pić po 8-10 dębowych
    mocnych, a następnego dnia, po transferze kaki, prysznicu i angielskim
    śniadaniu być jak nowym. Ale lata zleciały, wątroba już nie ta, więc
    argument, że tani alkohol jest dobry, bo jest tani i dobry, 'iz inwalid'.

    > tematu dziwek nie poruszam bo mi nie przystoi

    Mnie jeszcze staje, ale pewnie też dożyję dnia, że przy dziwce sam z
    siebie już nie postoi.

> [...]
    > wysuwając koniec jęzora jak się zestarzałe precle prześcigają w
    > przechwałkach ile poszli na gumie oraz kto ile razy w nocy wstaje za

    Niezwykle kusząca perspektywa. ;)

> [...]
    > im się trafił towar po którym nie wiedzieć czemu odpierdalają im
    > erotyczne wizje nt przyjaźni polsko-arabskiej.

    A jechałeś Jebel Hafeet Road? :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 55. Data: 2012-06-01 17:44:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    > dawać to rzecz nie pojęta. Nabór z ogłoszenia, tatuaże z henny świat
    > dziadzieje niestety. No chyba że ten topic to podpucha :)

    Sugerujesz ze wziales to na powaznie ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 56. Data: 2012-06-01 17:55:48
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 1 Cze, 17:44, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]

    :))) Szacuneczek

    "Co? Gdzie? Drzwi pod prądem! Co? Podkop? Lampa w podłodze! Wszystko
    to popieprzone!"

    Przyznaję się bez bicia - zgrzeszyłem łatwowiernością - ale tak to
    jezd jak się człek musi stołować w MC Donaldzie - tam też cuchnie
    podpuchą ale .....................żre się co jest. Ostatni raz
    zgrzeszyłem podobną wiarą w II Filar :)

    Mam skoczyć za karę po fajki dla starego precla czy samo zawstydzenie
    wystarczy ? :)

    Mnich

  • 57. Data: 2012-06-01 18:05:55
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 1 Cze, 17:34, "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:

    > A jechałeś Jebel Hafeet Road? :)

    Ze tak polecę klasykiem:" A byłeś kiedyś w tureckiej łaźni?"
    Jebel ....że co? Coś podobnego mamroce pod nosem jadąc po polskiej
    szosie, nie wiedziałem, że znam arabski :)
    No będzie tego spamowania na dziś - pogoda się zrobiła, weekend
    nadejszeł , czas koło komina się pokręcić - szacuneczek dla wszystkich
    bez wyjątku i bezpiecznej rajzy.

    pozdr
    Mnich

  • 58. Data: 2012-06-01 19:30:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-01 17:55, Mnich pisze:

    > Mam skoczyć za karę po fajki dla starego precla czy samo zawstydzenie
    > wystarczy ? :)

    No to nowy temat: jak zostać preclem? Z kim muszę się przespać?

  • 59. Data: 2012-06-01 20:02:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 07:30 PM, Marcin N wrote:

    > No to nowy temat: jak zostać preclem? Z kim muszę się przespać?

    Precel to stan umysłu a nie żadne tam naszywki czy kamizelki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2012-06-01 20:04:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-01 20:02, AZ pisze:

    > Precel to stan umysłu a nie żadne tam naszywki czy kamizelki.

    Ty się teraz nie wykręcaj. Kiedy ten seks?