  • 71. Data: 2012-06-03 17:27:54
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 3 Cze, 13:19, "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:

    > Chuj z tym, bo na forumie mamy oryginaua!

    Czy moglbym natchnac kolege entuzjazmem do czekajacej go podrozy?

    PS Nie odpowiadaj.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 72. Data: 2012-06-04 01:34:00
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-06-01 14:02, AZ pisze:

    > W sensie latasz po piwo i fajki?

    Po browar dla siebie to i owszem jak najbardziej :) Fajek natomiast nie
    znosze (smrod+odor i tyle).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 73. Data: 2012-06-04 09:10:58
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-01 14:00, marider pisze:
    Zostalem
    > "supportem", imprezy klubowe, zloty i popijawy odwiedzam czasem i nie
    > jest wcale zle - w marcu bylem na Viking Party i powiem Wam ze impreza
    > nawet na kulach (2 tygodnie po operacji kolana) byla udana ;)

    Haha, to juz wiemy, dlaczego sie babcia na stanie wziela - stare
    przyzwyczajenia ;-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 74. Data: 2012-06-05 20:45:48
    Od: amos <g...@g...com>

    On 4 Cze, 09:10, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Haha, to juz wiemy, dlaczego sie babcia na stanie wziela - stare
    > przyzwyczajenia ;-)

    Hmm, sugerujesz, ze babcia byla Vikingiem?
    Damn you, coz za umysl. Na to bym nigdy nie wpadl!
    :D
    --
    zdrowka
    amos

  • 75. Data: 2012-06-06 17:51:51
    Od: biker4live <ferajnagp@_NOSPAM_wp.pl>

    witam, tez chialbym sie zapisac do klubu i nosic ta kurtke ale dopiero po
    weekendzie wracam do polski.
    Jak mozemy sie skontaktowac i czy jest szansa na wstąpienie do grupy ?
    pozdro.

    Werewolf napisal