  • 1. Data: 2012-05-29 20:35:35
    Temat: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    Witam

    Co wiecie o tym motocyklu ?? na portalach moto pojawiły się ogłoszenia
    sprzedaży w dość dobre cenie, lekko ponad 20 tys - nówka. Przyznam że z
    wyglądu podoba mi się bardzo.
    Z nazwy kojarzy mi się z chinczykiem, jak z zapleczem serwisowym ??
    cenami części ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-05-29 21:55:28
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Koreańczyk, podróbka SV650, przynajmniej wizualnie. Za 15 tys.
    kupisz 3 letnią SV650. IMHO nie ma się nad czym zastanawiać.

    --

    morghul

  • 3. Data: 2012-05-29 22:09:41
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    W dniu 2012-05-29 21:55, morghul pisze:
    > Korea?czyk, podr?bka SV650, przynajmniej wizualnie. Za 15 tys.
    > kupisz 3 letni? SV650. IMHO nie ma si? nad czym zastanawia?.

    No dobrze, faktycznie SV650 są w dobrej cenie, z drugiej strony ja się
    nie znam bo to pierwszy motor. Boję się że wtopię. A tu niby nowy.

  • 4. Data: 2012-05-29 22:42:27
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > No dobrze, faktycznie SV650 są w dobrej cenie, z drugiej strony
    > ja się nie znam bo to pierwszy motor. Boję się że wtopię. A tu
    > niby nowy.

    To weź na oglądanie kogoś kto się zna albo kup tego hsysungsunga
    czy jak to się tam zwie i już, może się nie będzie sypał ;).

  • 5. Data: 2012-05-30 00:30:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-29 22:42, morghul pisze:
    > To weź na oglądanie kogoś kto się zna albo kup tego hsysungsunga
    > czy jak to się tam zwie i już, może się nie będzie sypał ;).

    Kwestia zastosowania. Jeśli wkoło komina 1000 km/sezon, to bym może
    takiego hyosunga zaryzykował. Nie, wróć, skreśl ostatni wyraz z
    poprzedniego zdania i zastąp: polecił.
    Ale do normalnego motonitowania i dawania w palnik czysta na prostej, to
    ś'wie, że lepsza oryginalna używka.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 6. Data: 2012-05-30 07:45:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-29 22:09, Marcin pisze:

    > No dobrze, faktycznie SV650 są w dobrej cenie, z drugiej strony ja się
    > nie znam bo to pierwszy motor. Boję się że wtopię. A tu niby nowy.

    Napisz do Amila, ma takiego chujosunga paroletniego to pewnie podpowie
    co to warte. Swego czasu byl nawet puchar hyosunga i te motocykle mozna
    bylo dosc tanio kupic z jakims tam kitem wyscigowym, Minister AFAIR bral
    w tym udzial. Tez warto by bylo sie z nim skontaktowac.
    Namiary znajdziesz w archiwum (a moze i Minister pisal tez na preclu o
    swoim sprzecie?).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 7. Data: 2012-05-30 08:14:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/30/2012 07:45 AM, Roman Niewiarowski wrote:

> [...]
    > w tym udzial. Tez warto by bylo sie z nim skontaktowac.
    > Namiary znajdziesz w archiwum (a moze i Minister pisal tez na preclu o

    Jakie były kryteria wyścigu Dojechanie do mety? Czy pchanie było
    dozwolone? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-05-30 08:41:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Napisz do Amila, ma takiego chujosunga paroletniego to pewnie podpowie
    > co to warte.

    W sumie to mam 4 hujsungi :) Dwa duze i dwa male. Co do duzych to nic
    sie nie psuje, czasami tylko opony i naped. W ogloszeniach ludzie pisza
    ze to SV tylko koreanskie i ze wszystko pasuje. W praktyce pasuje tylko
    paliwo. Z zalet to duzo lepszy zawias niz w sv. Za to nie ma hamulcy,
    tylko spowalniacze, wina to slaba pompa. Zakladasz z japoni i zaczyna
    hamowac, mam z tego doktorat. No i nie ma dolu, co dziwne. Kreci sie to
    jak rzedowa czworka, dostaje pierdolca gdzies tam u gory. Dla mnie to
    wada, bo slabo sie tym wariuje.
    No i pompa wody wystaje tak, ze prawe szlify i sie ma klopociki, bo
    pompa nie do dostania w normalnych pieniadzach.

    Nowych wysypalo, chyba Romet to sprzedaje, ceny widac fajne. Wiem ze
    poprawili hamulce no i jest juz wytrysk. Wizualnie tez do przodu poszli.

    Kupilem tak dla jaj i jakos tak wyszlo ze juz chyba 3 czy 4 sezon jezdze
    i poki co nie chce zmieniac.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2012-05-30 09:02:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 08:14, AZ pisze:

    > Jakie były kryteria wyścigu Dojechanie do mety? Czy pchanie było
    > dozwolone? ;-)

    Na szybko znalazlem specjalnie dla Ciebie
    Minister:
    Na mecie
    okazuje się, ze dojechałem 8, a do czecha przedemną miałem jakieś 25
    sekund straty. Najlepszy czas (mojego) okrążenia w wyścigu 1:59.754.

    W nawiasie dodalem zeby bylo jasne to co wynika z tekstu.
    A Ty jaki masz czas na torze w Poznaniu na kawasace?

    pozdrawiam
    newrom
    PS.
    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg
    /b163cbc45c46faae?hl=pl&&q=Hyosung+minister

  • 10. Data: 2012-05-30 09:09:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/30/2012 09:02 AM, Roman Niewiarowski wrote:

> [...]
    >
    > W nawiasie dodalem zeby bylo jasne to co wynika z tekstu.
    > A Ty jaki masz czas na torze w Poznaniu na kawasace?

    Jesteś zaślepiony nienawiścią! Do Poznania nie jeżdżę, nie stać mnie,
    jeżdżę za to na tory śmierci na lotniskach.

    --
    Artur
    ZZR 1200