  • 41. Data: 2012-06-01 14:39:06
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 02:32 PM, $heikh el $hah wrote:

    > Piszesz jak stetryczały, emocjonalny dinozaur, jeżdżący skodą favorit.
    > Ciekawy jestem co byś powiedział o tutejszych niedzielnych turystach,
    > którzy się co jakiś czas gdzieś ustawiają i w neonowo-robotniczych
    > kamizelkach gdzieś w kolumnie popierdalają.

    Ty to masz dopiero wyobrażenie o preclach, na sikaczu o tym czytałeś?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2012-06-01 14:42:18
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 14:39, AZ pisze:

    > Ty to masz dopiero wyobrażenie o preclach, na sikaczu o tym czytałeś?

    Podejze linka do tego artykulu, nasz Ty poszukiwaczu tresci w
    najsłitaśniejszym portalu motocyklowym :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 43. Data: 2012-06-01 14:47:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-01 14:32, $heikh el $hah pisze:

    > Dla mnie motocykl, snowboard, brak obrączki na palcu, to symbole
    > wolności i atrybuty (choćby tylko mentalnej) młodości.

    Ale przecież Ty nawet nie masz trzydziestki. Nic więc dziwnego, że nie
    masz obrączki i męczysz snowboard. I bez tych atrybutów widać, żeś młody.

  • 44. Data: 2012-06-01 14:55:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 02:42 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Podejze linka do tego artykulu, nasz Ty poszukiwaczu tresci w
    > najsłitaśniejszym portalu motocyklowym :-)

    Przestań bo mi owca pióro miesiąca odbierze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-06-01 15:17:32
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 01 Jun 2012 14:18:05 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    > pomylilo Ci sie z prospektem, ale nie takim z kolorowymi
    telewizorami.

    To wyglada jak gnebienie kotow. Tylko tym razem koty same tego chcą.

    A cholera ich tam wie:-P

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 46. Data: 2012-06-01 15:28:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 02:18 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > pomylilo Ci sie z prospektem, ale nie takim z kolorowymi telewizorami.

    Przepraszam, nieobeznany jestem. Więcej się to nie powtórzy maj emsi masta!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2012-06-01 15:30:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 14:47, Marcin N pisze:
    > Ale przecież Ty nawet nie masz trzydziestki.

    Wiek nie ma tu nic do rzeczy.
    Znam gości, którzy w lecie, mając 30+ lat, lecą na lodowiec poślizgać
    się snowboardem na pełnym palniku.
    Oczywiście wielu z nich jeździ samochodami i ma żony, ale ja wybieram
    pełną 'wolność' - brak żony, brak kat. B.
    Snowboard, motocykl, hazard, dziwki (ale nie tajskie) i alkohol (ale nie
    tani). ;]
    Jak, jakimś sposobem, gdzieś po drodze nie ocipieję, to mi to już nie
    minie, emerytury nie dożyję, ale umrę 'wolny', a moje popioły rozsypie
    piękna pół Polka, pół Arabka jadąc Jebel Hafeet Road w Zjednoczonych
    Emiratach Arabskich. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 48. Data: 2012-06-01 15:42:56
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 01.06.2012 15:30, $heikh el $hah wrote:
    > Oczywiście wielu z nich jeździ samochodami i ma żony, ale ja wybieram
    > pełną 'wolność' - brak żony, brak kat. B.

    Brak jakiejkolwiek kategorii. Jak być "wolnym" to "do końca". Jaki by
    nie był.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 49. Data: 2012-06-01 15:44:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 01 Jun 2012 14:06:25 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ale nie trzeba być MC, żeby uznać ich za dziwaków. Stare chłopy bawią
    > się w jakieś kamizelki, naszywki i lanie w ryj za to, że ktoś ma
    > podobne? No ale jak się nie jeździ to trzeba sobie jakieś zajęcie znaleźć.

    A słyszałeś o tych co biją za inny szalik?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 50. Data: 2012-06-01 15:46:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 03:44 PM, Piotr Klimek wrote:

    > A słyszałeś o tych co biją za inny szalik?

    No i? Tak samo popierdolone jak brandzlowanie się kamizelką z naszywkami.

    --
    Artur
    ZZR 1200