  • 1. Data: 2012-05-31 14:58:55
    Temat: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: "Werewolf" <m...@g...pl>

    Trwa nabór do Hell's Angels - kurtka gratis

    Spotkanie organizacyjne odbędzie się 6 czerwca o godz. 6 rano przy wjeździe
    do Kampinosu od strony Izabelina.

    Grill, kiełbaski i mocne piwo oraz inne atrakcje

    chętni proszę o maila do mnie lub bezpośrednio na miejscu

    pozdr

  • 2. Data: 2012-05-31 15:05:34
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-31 14:58:55 +0200, "Werewolf" <m...@g...pl> said:

    > Trwa nabór do Hell's Angels - kurtka gratis

    To musi być niezłe wpisowe, skoro aż taka promocja ;-)

    > Spotkanie organizacyjne odbędzie się 6 czerwca o godz. 6 rano przy wjeździe
    > do Kampinosu od strony Izabelina.
    >
    > Grill, kiełbaski i mocne piwo

    Taki test na tffardzielstwo - po ilu mocnych piwach kandydat da radę
    wsiąść na motór i wyjechać z parkingu?

    > oraz inne atrakcje

    Mordobicie czy szczelanina? Warto wiedzieć jak się przygotować.

    de Fresz

  • 3. Data: 2012-05-31 15:06:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/31/2012 02:58 PM, Werewolf wrote:
> [...]
    > do Kampinosu od strony Izabelina.
    >
    > Grill, kiełbaski i mocne piwo oraz inne atrakcje
    >
    > chętni proszę o maila do mnie lub bezpośrednio na miejscu

    Rozumiem, że spotkanie w formie castingu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-05-31 15:08:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/31/2012 03:05 PM, de Fresz wrote:

    > Mordobicie czy szczelanina? Warto wiedzieć jak się przygotować.

    Eeee, MC to kulturalni ludzie a nie jakieś szczelające gangsterzy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-05-31 15:14:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 31 May 2012 14:58:55 +0200) ktos podajacy sie za Werewolf
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Trwa nabór do Hell's Angels - kurtka gratis
    >
    > Spotkanie organizacyjne odbędzie się 6 czerwca o godz. 6 rano przy wjeździe
    > do Kampinosu od strony Izabelina.
    >
    > Grill, kiełbaski i mocne piwo oraz inne atrakcje

    Mocne piwo o 6 rano - niestety odpadam :(

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2012-05-31 15:18:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-31 15:08:01 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Eeee, MC to kulturalni ludzie a nie jakieś szczelające gangsterzy.

    Ej, ale w tym przypadku nazwa chyba jednak zobowiązuje, nie?

    de Fresz

  • 7. Data: 2012-05-31 15:20:01
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-31 15:14, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 31 May 2012 14:58:55 +0200) ktos podajacy sie za Werewolf
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Mocne piwo o 6 rano - niestety odpadam :(

    Piwo z rana jak śmietana.
    Zwłaszcza przepijane szkocką. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 8. Data: 2012-05-31 15:22:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/31/2012 03:18 PM, de Fresz wrote:

    > Ej, ale w tym przypadku nazwa chyba jednak zobowiązuje, nie?

    Przeciez mają w nazwie angels?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-05-31 16:06:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Ktoś się Omenu naoglądał- 06.06 06 rano...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-05-31 16:46:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Maj, 15:14, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Mocne piwo o 6 rano - niestety odpadam :(

    Właśnie oblałeś pierwsze sito, nie nadajesz się na hellsa angelsa :P

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05