  • 1. Data: 2012-05-29 15:15:01
    Temat: Yamaha V-max
    Od: "PiT" <a...@p...kruku.pl>

    Cześć,
    podpowiecie coś w temacie, mam na nią ochotę, trochę jej masa mnie
    przeraża...
    Do tej pory Yamaha Virago 535 ale jakoś mam pragnienie na coś szybszego...
    jakieś wady tego pomysłu? zalety?
    P.

  • 2. Data: 2012-05-29 15:32:09
    Temat: Re: Yamaha V-max
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PiT napisał(a):
    > Cześć,
    > podpowiecie coś w temacie, mam na nią ochotę, trochę jej masa mnie
    > przeraża...

    e luz

    Fajny motur, ale dla mnie niedozaakceptowania w oryginale. Przynajmniej
    kiere trza wymienic zeby to wygladalo i jezdzilo.
    Potrafi zadupcac.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2012-05-31 22:50:11
    Od: kapec <k...@o...pl>

    No i zasadnicze pytanie - ile kasy chcesz wydac, zadane w kontekscie
    jak stary bedzie to vmax.
    Pierwsze modele jak dla mnie katastrofa. Duza moc polaczona z chujowym
    prowadzeniem i hamowaniem. Rama jak z papieru, cienkie lagi. Pewne
    rzeczy w mlodszych rocznikach poprawiano.

  • 4. Data: 2012-06-01 08:31:08
    Od: "PiT" <a...@p...kruku.pl>

    Uzytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisal:
> [...]
    > prowadzeniem i hamowaniem. Rama jak z papieru, cienkie lagi. Pewne
    > rzeczy w mlodszych rocznikach poprawiano.

    Stac mnie bedzie na rocznik pomiedzy 1990 / 95
    od którego rokcznika to poprawili?
    P.

  • 5. Data: 2012-06-01 10:41:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 08:31, PiT pisze:

    > Stac mnie bedzie na rocznik pomiedzy 1990 / 95
    > od którego rokcznika to poprawili?
    > P.

    Pozno, zdaje sie ze od 93 jest nowa rama z lepszych rur i prawdziwe
    zawieszenie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-06-01 20:49:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > e luz
    >
    > Fajny motur, ale dla mnie niedozaakceptowania w oryginale.

    Wiem ze to nowa wersja ale w kwestii przerabiania V-maxa:

    http://www.youtube.com/watch?v=anPZV72dqyU&feature=r
    elated