  • 31. Data: 2012-06-01 11:13:06
    Temat: Re: Trwa nab?r do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-31 14:58, Werewolf pisze:

    > Spotkanie organizacyjne odb?dzie si? 6 czerwca o godz. 6 rano przy wje?dzie
    > do Kampinosu od strony Izabelina.

    Kampinos przecież nie ma wjazdu od Izabelina. Chyba, że szanownemu
    chodziło o Puszczę Kampinoską, a to całkiem co innego.

  • 32. Data: 2012-06-01 12:01:23
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    to jest strasznie ciekawe, wszyscy na preclach znają życie MC a nikt w
    żadnym nie był

  • 33. Data: 2012-06-01 12:11:36
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 1 Jun 2012 12:01:23 +0200, "maverik" <b...@o...pl>
    wrote:
    > to jest strasznie ciekawe, wszyscy na preclach znają życie MC a
    nikt w
    > żadnym nie był

    Ktos wspominal o ruchaniu tajskiej dziwki... Widze zwiazek z Mc

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 34. Data: 2012-06-01 13:58:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 31.05.2012 22:40, __Maciek pisze:

    > Nikt nie uwierzy. Musiałbyś mieć odpowiednią sygnaturkę oraz
    > posługiwać się odpowiednim językiem. :-)

    a moze wpierdol dostana wszyscy? ci ze ścigacza tez?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 35. Data: 2012-06-01 14:00:42
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-06-01 12:01, maverik pisze:

    > to jest strasznie ciekawe, wszyscy na preclach znają życie MC a nikt w
    > żadnym nie był

    Juz zaraz nie byl, prawie bylem ;) Namawiali mnie ze 3 razy do wejscia
    do NN MC ale wole jezdzic bez barw, fredzli, kamizelek, z kim chce, jak
    chce a nie w szyku i na czym chce (znaczy na sporcie poki co). Zostalem
    "supportem", imprezy klubowe, zloty i popijawy odwiedzam czasem i nie
    jest wcale zle - w marcu bylem na Viking Party i powiem Wam ze impreza
    nawet na kulach (2 tygodnie po operacji kolana) byla udana ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 36. Data: 2012-06-01 14:02:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 02:00 PM, marider wrote:
    > Zostalem "supportem"

    W sensie latasz po piwo i fajki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-06-01 14:03:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 31.05.2012 22:45, AZ pisze:

    >bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
    > nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego
    > klubu MC."

    znaczy przyjmują pośmiertnie?

  • 38. Data: 2012-06-01 14:06:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 12:01 PM, maverik wrote:

    > to jest strasznie ciekawe, wszyscy na preclach znają życie MC a nikt w
    > żadnym nie był

    Ale nie trzeba być MC, żeby uznać ich za dziwaków. Stare chłopy bawią
    się w jakieś kamizelki, naszywki i lanie w ryj za to, że ktoś ma
    podobne? No ale jak się nie jeździ to trzeba sobie jakieś zajęcie znaleźć.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2012-06-01 14:18:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 14:02, AZ pisze:

    > W sensie latasz po piwo i fajki?

    pomylilo Ci sie z prospektem, ale nie takim z kolorowymi telewizorami.

    pozdr
    newrom
    PS. mnie tam do klubizmu nie ciagle, ze takescie sie rzucili na ten
    wontek jakby to nie byla sciema :)
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 40. Data: 2012-06-01 14:32:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 14:06, AZ pisze:
    > Ale nie trzeba być MC, żeby uznać ich za dziwaków. Stare chłopy bawią
    > się w jakieś kamizelki, naszywki i lanie w ryj za to, że ktoś ma
    > podobne? No ale jak się nie jeździ to trzeba sobie jakieś zajęcie znaleźć.

    Piszesz jak stetryczały, emocjonalny dinozaur, jeżdżący skodą favorit.
    Ciekawy jestem co byś powiedział o tutejszych niedzielnych turystach,
    którzy się co jakiś czas gdzieś ustawiają i w neonowo-robotniczych
    kamizelkach gdzieś w kolumnie popierdalają.
    Dla mnie motocykl, snowboard, brak obrączki na palcu, to symbole
    wolności i atrybuty (choćby tylko mentalnej) młodości.
    Zaś moje motto w tym temacie brzmi: jeździj jak chcesz i pozwól jeździć
    lub nie innym.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!