  • 1. Data: 2010-12-30 19:20:47
    Temat: Trefne układy Altery ??
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    hello,

    Kupiłem w TME jakis czas temu pare sztuk EPM7032SLC44-10, dzisiaj przyszedł
    czas na ich zastosowanie. Wczesniej w tym układzie (zwykła kombinowana
    logika, bez czarowania) stosowałem kostki kupione 2 lata temu (oznaczenie
    identyczne), ale zapas sie skończył, te programowały się OK. Z nowymi jest
    kłopot, przy próbie programowania Quartus krzyczy, ze układy mają "Invalid
    JTAG ID". Napisy tez mają jakies ciemniejsze, podejrzane ogólnie są z
    wygladu ;) Trafił ktoś z Was moze na taką dziwną serię ? Mam tego 5 sztuk,
    wszystkie mają ten sam problem.

    pozdr

    @

  • 2. Data: 2010-12-31 05:55:22
    Temat: Re: Trefne układy Altery ??
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 31/12/2010 5:20 AM, Artur Miller wrote:
> [...]
    > JTAG ID". Napisy tez mają jakies ciemniejsze, podejrzane ogólnie są z
    > wygladu ;) Trafił ktoś z Was moze na taką dziwną serię ? Mam tego 5 sztuk,

    Ja bym zrobil portret tym kostkom i wyslal zapytanie do Altery czy to ich produkcja,
    powinni sie zainteresowac.

    Tomek

  • 3. Data: 2011-01-01 15:59:21
    Temat: Re: Trefne uk?ady Altery ??
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 30 Dec 2010 20:20:47 +0100, Artur Miller napisał:
    > hello,
    >
    > Kupi?em w TME jakis czas temu pare sztuk EPM7032SLC44-10, dzisiaj przyszed?
    > czas na ich zastosowanie. Wczesniej w tym uk?adzie (zwyk?a kombinowana
    > logika, bez czarowania) stosowa?em kostki kupione 2 lata temu (oznaczenie
    > identyczne), ale zapas sie sko?czy?, te programowa?y si? OK. Z nowymi jest
    > k?opot, przy próbie programowania Quartus krzyczy, ze uk?ady maj? "Invalid
    > JTAG ID". Napisy tez maj? jakies ciemniejsze, podejrzane ogólnie s? z
    > wygladu ;) Trafi? kto? z Was moze na tak? dziwn? seri? ? Mam tego 5 sztuk,
> [...]

    Miałem podobny problem z PIC'ami. Te akurat programowały się góra kilka
    razy i wywalały błąd (nie nie były to wersjie OTP ;-))

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2011-01-01 16:13:35
    Od: cuben <c...@g...pl>

    > Ja bym zrobil portret tym kostkom i wyslal zapytanie do Altery czy to
    > ich produkcja, powinni sie zainteresowac.

    Prawdopodobnie inne Silicon Revision. Numer "rewizji" może być zawarty w
    JTAG ID
    (w Xilinxach jest, być może w Alterach też). Programujesz to którymś z
    Blasterów?

  • 5. Data: 2011-01-01 21:39:18
    Od: "AK" <A...@W...PL>

    .

    > Miałem podobny problem z PIC'ami. Te akurat programowały się góra kilka
    > razy i wywalały błąd (nie nie były to wersjie OTP ;-))

    Programator nic nie warty...

  • 6. Data: 2011-01-01 22:25:12
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 1 Jan 2011 22:39:18 +0100, AK napisał:
    > .

    > Programator nic nie warty...

    Skoro microchip nie potrafi zrobić programatora wartego cokolwiek to już nie
    wiem...

  • 7. Data: 2011-01-03 09:39:18
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "cuben" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie inne Silicon Revision. Numer "rewizji" może być zawarty w
    > JTAG ID
    > (w Xilinxach jest, być może w Alterach też). Programujesz to którymś z
    > Blasterów?

    byteblaster na LPT

    @