  • 1. Data: 2010-12-29 21:19:25
    Temat: Czy 2SK3667 nada się do przetwornicy PushPull ?
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Bry :-)
    Mam trochę na "składzie" 2SK3667.
    Buduję przetwornicę PushPull ma IR 2153 i mam obawę, że nie bardzo się
    nadadzą te tranzystory do tej przetwornicy.

    Częstotliwość ok 40 kHz- moc nieduża - ok 60 W ale napięcie na wtórnym
    dość wysokie - 250 V.

    Tranzystor ten ma t(off) na poziomie 150 ns, death Time sterownika to
    średnio 1,2 us. To prawie rząd wielkości różnicy, ale mimo wszystko mam
    obawy. Dioda czas t(rr) ma równy 1,2 us. Taki np IRF840 ma czas t(off)
    ok 80ns i t(rr) ok 450ns.

    Może ktoś coś podpowiedzieć ?

    G.B.