  • 1. Data: 2010-12-30 21:37:37
    Temat: czym wzbudzic antyradar ?
    Od: "Andy" <a...@c...com.pl>

    Chialbym w ramach testu uaktywnic sobie na biurku antyradar (taki
    samochodowy).

    Nie mam dostepu do radaru. :-)

    Czy uda sie zrobic jakis generator w warunkach
    malo profesjonalnych, zeby antyradar rozpoznal taki sygnal i zapiszczal ?

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-12-31 05:59:18
    Temat: Re: czym wzbudzic antyradar ?
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 31/12/2010 7:37 AM, Andy wrote:
> [...]
    >
    > Czy uda sie zrobic jakis generator w warunkach
    > malo profesjonalnych, zeby antyradar rozpoznal taki sygnal i zapiszczal ?

    Taniej i szybciej bedzie postawic flaszke policjantowi co ma dostep do radaru.

    Tomek

  • 3. Data: 2010-12-31 11:37:55
    Od: "Hirek SP6ML & M0HDD" <h...@g...com>

    On 31 Gru, 05:59, Tom <t...@n...spam.invalid> wrote:
    > On 31/12/2010 7:37 AM, Andy wrote:> Chialbym w ramach testu uaktywnic sobie na
    biurku antyradar (taki

    > Taniej i szybciej bedzie postawic flaszke policjantowi co ma dostep do radaru.
    >
    > Tomek

    Pracowałem kiedyś na lotnisku przy systemach radiowych
    W celu sprawdzenia systemu ostrzegania używaliśmy szybkich
    przekaźników połączonych w tzw brzęczyk zasilanych z baterii
    Iskrzenie styków generowało wystarczająco szerokie spektrum żeby po
    zbliżeniu brzęczyka do czujnika z dioda mikrofalowa zainicjować prace
    systemu
    Wydaje się ze i w tym zastosowaniu ta metoda mogłaby mieć zastosowanie
    Zastrzegam jednak ze to jedynie moje przymuszenie i nigdy nie
    testowałem takiego rozwiązania na antyradarze samochodowym
    życzę powodzenia w eksperymentowaniu
    HIRO

  • 4. Data: 2010-12-31 16:46:27
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-31 18:04, Andy pisze:
    > Użytkownik "Hirek SP6ML& M0HDD"<h...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > i moze ktoras harmoniczna zalapie sie na pasmo rzedu GHz
    > jesli zbocza beda wystarczajaco strome
    > ale zupelnie nie czuje takich czestotliwosci

    W sumie to nie będziesz wiedział z jaką czułością to pracuje. Podjedź w
    okolice działającego fotoradaru.
    Jak coś chcesz zrobić samemu to proszę bardzo:
    http://www.shfmicro.com/diode.htm
    Kup sobie diodę Gunna na 24GHz (pasmo zbliżone do najpopularniejszych
    radarów policyjnych). Do tego trzeba dorobić wnękę rezonansową i spiąć
    to z anteną rożkową.

    MD

  • 5. Data: 2010-12-31 17:04:43
    Od: "Andy" <a...@c...com.pl>

> [...]

    i moze ktoras harmoniczna zalapie sie na pasmo rzedu GHz
    jesli zbocza beda wystarczajaco strome
    ale zupelnie nie czuje takich czestotliwosci

    Dzieki za sugetsie.

    --
    Andrzej

  • 6. Data: 2011-01-01 14:27:58
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam dostepu do radaru. :-)

    A nie masz w okolicy samolotów? Jedyny antyradar jaki widziałem łapał
    wszystkie przelatujące samoloty :) (lotnisko w okolicy)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 7. Data: 2011-01-02 00:08:23
    Od: "Andy" <a...@c...com.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >Kup sobie diodę Gunna na 24GHz (pasmo zbliżone do najpopularniejszych
    >radarów policyjnych). Do tego trzeba dorobić wnękę rezonansową i spiąć to z

    Dzieki za info.
    Tak calkiem od zera to nie chce robic.

    Raczej poszukam jakiegos kompletnego generatora lub gunplexera.
    Czy bez anteny to ma szanse zadzialac tzn. jesli skieruje wylot
    komory rezonansowej w strone antyradaru ?

    Jeszcze mam pomysl, zeby sprobowac czujka ruchu na 10GHz
    Antyradar ktory mam ma pasmo X wiec moze to zadziala.

    --
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-01-02 06:58:40
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]

    > Jeszcze mam pomysl, zeby sprobowac czujka ruchu na 10GHz

    > Antyradar ktory mam  ma pasmo X wiec moze to zadziala.

    Radar na pasmo X pracuje na czestotliwosci okolo 10 GHz wiec bardzo
    prawdopodobne, ze na czujnik ruchu sie zalapie.
    Ja bym jeszcze probowal uzyc jako generatora, otwartej kuchenki mikrofalowej.
    Ona pracuje chyba na f = 2.4 giga ale ma odpowiednia moc rzedu 1.5 kW i sieje
    tyle harmonicznych, ze moze Twoj odbiornik sie na ktoras zalapie. Tyle, ze
    trzebaby te kuchenke z uchylonymi drzwiczkami jakos zdalnie uruchomic i
    zachowac ostroznosc co by sobie i sasiadom mozgu nie przypiec.
    Pzdr.
    Tornad

  • 9. Data: 2011-01-02 13:21:17
    Od: "Andy" <a...@c...com.pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzebaby te kuchenke z uchylonymi drzwiczkami jakos zdalnie uruchomic i
    > zachowac ostroznosc co by sobie i sasiadom mozgu nie przypiec.

    Szczerze powiem tego to bym sie bal probowac ;-)
    To jednak za duza moc.

    Ja potrzebuje wzbudzic antyradar na biurku.

    --
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-01-02 14:14:40
    Od: ici <i...@p...onet.pl>

    > Czy uda sie zrobic jakis generator w warunkach
    > malo profesjonalnych, zeby antyradar rozpoznal taki sygnal i zapiszczal ?

    Najprościej sprawdzić kuchenką mikrofalową z odp. odległości (skrajnie
    do kilkudziesięciu m).