    From: "Bartosz K.-Grygołowicz" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Toyota D4D 2.0 gaśnie podczas jazdy poniżej -9 stopni C
    Date: Wed, 15 Dec 2010 13:03:56 +0100

    Witam
    Użeram się z moją Toyotą Corollą D4D 2.0 od zeszłego roku. Gdy temperatura
    spada do -9 i niżej, to potrafi podczas jazdy, jak już jest nagrzana,
    odmówić posłuszeństwa. Po zjechaniu na bok czasami da się odpalić, ale
    generalnie jest to loteria. Nawet jak się da odpalić to po chwili zdycha.
    Paliwo od 2 lat lane tylko na Statoil. Filtr paliwa wymieniony miesiąc temu.
    Nie wiem za co się teraz zabrać. Komputer nie zgłasza awarii silnika. Nie
    byłem na razie na diagnostyce, ale nie wiem czy warto skoro komputer tego
    nie wymaga.
    Gdzie szukać?
    Bartek

    5704 (20101215) __________