  • Data: 2010-12-15 13:24:57
    Temat: Re: Toyota D4D 2.0 gaśnie podczas jazdy poniżej -9 stopni C
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz K.-Grygołowicz" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ieaarm$pao$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    > Użeram się z moją Toyotą Corollą D4D 2.0 od zeszłego roku. Gdy temperatura
    > spada do -9 i niżej, to potrafi podczas jazdy, jak już jest nagrzana,
    > odmówić posłuszeństwa. Po zjechaniu na bok czasami da się odpalić, ale
    > generalnie jest to loteria. Nawet jak się da odpalić to po chwili zdycha.
    > Paliwo od 2 lat lane tylko na Statoil. Filtr paliwa wymieniony miesiąc
    > temu. Nie wiem za co się teraz zabrać. Komputer nie zgłasza awarii
    > silnika. Nie byłem na razie na diagnostyce, ale nie wiem czy warto skoro
    > komputer tego nie wymaga.
> [...]
    Ja tam miałem z moim dieslem w zeszłym roku. Sprawdź czy na paliwie np z
    bańki podłączonym na krótko przed filtrem odpala i paracuje normalnie czy
    nie. Tylko włóż wezyk z powrotem do bańki albo przygotuj sporą bańkę bo
    szybko schodzi paliwo na powrocie. U mnie okazało sie z na takim paliwie
    chodził ok. Sprawdziłem wtedy tą siateczkę w zbiorniku paliwa. Było na niej
    trochę smarków i pompa nie mogła zassa paliwa i gasł.Dodatkowej niskiego
    cisnienia nie ma. Ja w akcie desperacji na drodze wyciąłem tą siatkę w
    pi...du i maszyna chodziła przez resztę zimy jak ta lala :).