  • 21. Data: 2014-06-20 12:53:02
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2014 15:38:20 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie, to pewnie nie tym idzie. W grę wchodzi pewnie kompatybilność
    > sprzętu.

    Java powinna byc od sprzetu daleko. Osmand mial co prawda jakies dwie
    metody

    > Bo na tablecie z 512MB RAMu i jednordzeniowym procesorze OsmAnd
    > od samego początku sprawuje się dobrze.

    Wlasnie widze ze jest nowy upgrade 1.7 i "calkowicie nowa nawigacja -
    fast". Faktycznie liczy w ~20s. Zobaczymy jak bedzie na drodze.

    J.

  • 22. Data: 2014-06-20 15:44:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-20 12:53, J.F. pisze:

    > Java powinna byc od sprzetu daleko. Osmand mial co prawda jakies dwie
    > metody

    Przecież mówimy o Androidzie, chyba? Tak to już jest w tym systemie - na
    jednym telefonie aplikacja hula aż miło a na drugim nawet nie chce się
    zainstalować. Takie małe spostrzeżenie związane z opiniami użytkowników
    na Google Play - wydaje sie że najwięcej problemów z kompatybilnością
    programów mają właściciele sprzętu marki HTC.

    > Wlasnie widze ze jest nowy upgrade 1.7 i "calkowicie nowa nawigacja -
    > fast". Faktycznie liczy w ~20s. Zobaczymy jak bedzie na drodze.
    >
    > J.

    Na pewno będzie dobrze.

  • 23. Data: 2014-06-23 23:31:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53a08f97$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    > Używam, i używałem już do nawigowania sporo map. Jednak jak na razie moje
    zapotrzebowanie na nawigację sprowadza się głównie do
    > dróg drugo, trzecio, a nawet czwartorzędnych. I muszę powiedzieć że z tym jest
    bardzo nieciekawie, sporo przejezdnych dróg nie ma
    > nawet w tzw. mapach komercyjnych. Natomiast nie ma żadnych problemów z dokładnością
    map, jeżeli chodzi o o główne drogi czy
    > nawigowanie w mieście.

    Pod warunkiem, że miasto nie przebudowuje się stale?...

    > Wyeliminują kilka błędów i PF będzie bezdyskusyjnym numerouno darmowych nawigacji.

    Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
    (więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
    Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
    Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=108

    Nowy słownik ortograficzny PWN podaje pisownię w tę i we w tę, a Inny
    słownik języka polskiego - wte i wewte. W tekstach spotykamy obydwa
    zapisy. Samo wyrażenie jest oczywiście potoczne i, jak widać, bywa
    zapisywane dwojako: pedantycznie albo z uproszczeniami
    charakterystycznymi dla mowy potocznej.

    - Mirosław Bańko

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-06-23 23:35:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mario" lnq5no$5sl$...@m...internetia.pl

    > Lubisz sobie oglądać ładnie renderowane mapy?

    Szybko. Ładnie -- to chyba tyle co wyraźnie.

    > Jeden lubi ogórki ...

    Pewnie odchudza się,

    > Dla większość użytkowników nawigacji najważniejsza chyba jest skuteczność
    nawigowania.

    IMO wszystkie (które poznałem) są równie skuteczne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-06-23 23:43:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53a43ab2$0$2157$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    użytkowników na Google Play - wydaje sie że najwięcej
    > problemów z kompatybilnością programów mają właściciele sprzętu marki HTC.

    U mnie zazwyczaj Osmand ma problemy różne i trudno mi o jakieś wnioski.
    Na dodatek zgłasza ;) problemy z brakiem głosów wewnętrznych. ;)

    Gdybu nie zdecydowane poparcie Grupowiczów -- nie zaprzątałbym
    głowy tą nawigacją.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2014-06-24 18:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jun 2014 15:44:40 +0200, Trybun napisał(a):

    > Na pewno będzie dobrze.

    No i *. Zapodalem trase 250km, skrecilem w inna strone, to uslyszalem
    tylko "jestes poza trasa 350m ..... 800m .... okolo 1km ...".
    Liczy, liczy, doliczyc nie moze.

    J.

  • 27. Data: 2014-06-25 16:20:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53a08f97$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    > Pod warunkiem, że miasto nie przebudowuje się stale?...

    Akurat nie oczekuję manny z nieba, tj. nie oczekuje po nawigacji GPS że
    będzie jakimś wyjątkiem, czyli ideałem w naszym niedoskonałym świecie.
    Wystarczy mi jak pomoże z grubsza dojechać pod podany adres. :-)

> [...]
    > zapisy. Samo wyrażenie jest oczywiście potoczne i, jak widać, bywa
    > zapisywane dwojako: pedantycznie albo z uproszczeniami

    A którą z tych nawigacji stawiasz najwyżej? Jak dla mnie z tych
    darmowych to OsmAnd, a z płatnych CoPilot.

    Jak dla mnie to ani to ani to - powinno być nie w "tę", a w _tą_..:-)

  • 28. Data: 2014-06-25 16:21:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > Na dodatek zgłasza ;) problemy z brakiem głosów wewnętrznych. ;)
    >

    > Gdybu nie zdecydowane poparcie Grupowiczów -- nie zaprzątałbym

    Być może musisz skonfigurować program..? Oczywiście że nie ma głosów,
    owe trzeba doinstalować - "przetwarzanie pisma na mowę" - "Ivona" (krowa
    - nie polecam), "SynTalk" (lekki, niezły), bądź gdy masz Andka 4xxx, to
    Googlowskie "przetwarzanie pisma na mowę" (niedawno dołożyli polski
    język, super).

  • 29. Data: 2014-06-25 16:24:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-24 18:40, J.F. pisze:

    > No i *. Zapodalem trase 250km, skrecilem w inna strone, to uslyszalem
    > tylko "jestes poza trasa 350m ..... 800m .... okolo 1km ...".
    > Liczy, liczy, doliczyc nie moze.
    >
    > J.

    Naprawdę dziwne.. Ale prawdę mówiąc nie było potrzeby, a więc nie
    eksperymentowałem z tak długą trasą. Przy najbliższej okazji wypróbuję
    OsmAnda pod tym kątem.

  • 30. Data: 2014-06-27 08:15:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2014 16:21:35 +0200, Trybun napisał(a):

    > Być może musisz skonfigurować program..? Oczywiście że nie ma głosów,
    > owe trzeba doinstalować - "przetwarzanie pisma na mowę"

    Obecna wersja ma tez glosy w plikach audio.

    >- "Ivona" (krowa - nie polecam)

    A ja polecam.

    > "SynTalk" (lekki, niezły), bądź gdy masz Andka 4xxx, to
    > Googlowskie "przetwarzanie pisma na mowę" (niedawno dołożyli polski
    > język, super).

    ale wymaga lacznosci. Chwila przerwy w zasiegu i brak nawigacji ?
    Nie, dziekuje.

    J.