  • 1. Data: 2014-05-17 00:27:13
    Temat: TomTom Panorama firm
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś tego używa?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pan
    oramanav.android&hl=pl

    I może podzielić się wrażeniami?

    Tylko na telefony a zajmuje 170 MB!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-05-18 08:05:36
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Czy ktoś tego używa?
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pan
    oramanav.android&hl=pl

    > I może podzielić się wrażeniami?
    >
    > Tylko na telefony a zajmuje 170 MB!

    Mam zainstalowany. Słabizna. Nawet nie nie ma sensu porównywać do tego
    co oferuje choćby OsmAnd.. Na swoja krytyczną opinię na Google Play
    odpowiedział mi! e-mailem autor tego programu. Zapowiada na czerwiec
    aktualizacje i duże zmiany na lepsze, tak więc na razie nie warto tego
    instalować.

  • 3. Data: 2014-05-18 15:36:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53784daa$0$2372$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > mi! e-mailem autor tego programu. Zapowiada na
    > czerwiec aktualizacje i duże zmiany na lepsze,
    > tak więc na razie nie warto tego instalować.

    Mapy nie są aktualne, ale imo nawigacja jest dobra.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-05-18 15:48:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 08:05:36 +0200, Trybun napisał(a):
    oramanav.android&hl=pl

    > Mam zainstalowany. Słabizna. Nawet nie nie ma sensu porównywać do tego
    > co oferuje choćby OsmAnd..

    Osmand w trybie off-line Ci nawiguje ?
    Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut, co sie mija z celem.
    Chyba slabizne wole.

    J.

  • 5. Data: 2014-05-19 00:28:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Osmand w trybie off-line Ci nawiguje ?

    U mnie nie nawiguje bez względu na to czy jest offlajn,
    czy onlajn, ale pokazje wybrany adres także w offlajnie.

    > Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut,
    > co sie mija z celem. Chyba slabizne wole.

    IMO offlajn to absurd, ale z innego powodu -- trzeba
    mozolnie wpisywać adres. Onlajn daje rozpoznanie mowy.

    Dla mnie ważne są mapy -- mapa Tom Tom nie pokrywa się
    z mapami bezpłatnymi. Akurat tutaj bezpłatne wypadają
    lepiej, ale chyba Tom Tom da nowsze mapy do tej
    nawigacji -- oby za free.

    Mnie podoba się szybkość renderowania pliku z mapą.
    (i nie podoba się to, że mapa mknie samoczynnie po
    jej puszczeniu -- po podniesieniu palca)

    Wytyczanie drogi dla mnie jest jakimś o_błędem
    (zwłaszcza pieszej wędrówki) ale jako rozrywka
    może być. Mam już plejadę map i nawigacji, ale
    Pilota wywaliłem.

    -=-

    Dziewiczka od doby nasłuchuje, ale na razie -- cisza.
    Po tej zamierzam do VM przenieść 665363835. Dla mnie
    lejek na 32 kB wystarczy do m@ili, nawigacji, pogody
    i synchronizacji czasu... BTW -- Overmax potrafi
    synchronizować z czasem GPS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-05-19 13:21:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53784daa$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > Mapy nie są aktualne, ale imo nawigacja jest dobra.

    Odwrotnie, tzn. mapy są w miarę aktualne, tylko trochę niedokładne, np.
    mimo tego że od bardzo dawna droga przy moim domu jest asfaltowa, to
    mapa Tom Tom pokazuje że mieszkam w szczerym polu. Jednak prawdziwy
    problem to problem z programem do nawigowania. Przyklad - jadę do
    odległego o kilkanaście km miasteczka. Wpisuje je jako cel podaję ulicę,
    no i ruszam. Po 2 kilometrach zjeżdżam z wyznaczonej trasy i jadę inną -
    A nawigacja wobec tej zmiany trasy jest bezradna - komunikaty "zawróć"
    (po to abym wrócił na starą, wyznaczoną trasę) powtarzają się nawet
    jeszcze wtedy gdy już dojeżdżam do celu. Jest jeszcze trochę innych
    niedoróbek, tak wiec lepiej powstrzymać się z instalacją do tej
    deklarowanej, czerwcowej aktualizacji programu.

    P.S. Myślę że nie należy się spodziewać aktualizacji map - Mapy Tom Tom
    jest to produkt komercyjny i nikt go nie będzie rozdawał ( w 100%
    zdatnego do użytku) za darmo.

  • 7. Data: 2014-05-19 13:21:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-18 15:48, J.F. pisze:

    > Osmand w trybie off-line Ci nawiguje ?
    > Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut, co sie mija z celem.
    > Chyba slabizne wole.
    >

    > J.

    OsmAnd bardzo dobrze się u mnie sprawuje. Nie jest to jakaś wybitnie
    dobra nawigacja, ale chodzi płynnie, no i można używać w nim najlepszych
    map drogowych w Polsce - UMP, i to jest właśnie jego największym plusem.

  • 8. Data: 2014-05-19 13:22:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "J.F." 1...@4...net

    > U mnie nie nawiguje bez względu na to czy jest offlajn,
    > czy onlajn, ale pokazje wybrany adres także w offlajnie.

    Co to znaczy - "nie nawiguje"? Wpisujesz adres i ruszasz a OsmAnd
    pozostaje w stanie bezruchu?

    > IMO offlajn to absurd, ale z innego powodu -- trzeba
    > mozolnie wpisywać adres. Onlajn daje rozpoznanie mowy.

    Jest jeszcze wybór naciśnięcia na danym adresie, przytrzymanie -
    wywołanie menu kontekstowego i kliknięcia na "wyznacz trasę do tego
    miejsca". Oczywiście GPS musi być włączony.

  • 9. Data: 2014-05-19 16:11:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5379e930$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Odwrotnie, tzn. mapy są w miarę aktualne, tylko trochę niedokładne, np. mimo tego
    że od bardzo dawna droga przy moim domu jest
    > asfaltowa, to mapa Tom Tom pokazuje że
    > mieszkam w szczerym polu.

    Od paru lat mam dwuzjezdniową -- mapa pokazuje jednozjezdniową.

    > Jednak prawdziwy problem to problem z programem do nawigowania.

    IMO nawiguje dobrze.

> [...]
    podaję ulicę, no i ruszam. Po 2 kilometrach zjeżdżam
    > z wyznaczonej trasy i jadę inną - A nawigacja wobec tej zmiany trasy jest bezradna

    Tego jeszcze nie odkryłem.

> [...]
    > innych niedoróbek, tak wiec lepiej powstrzymać się z instalacją do tej
    deklarowanej, czerwcowej aktualizacji programu.

    Ja oceniając tę aplikację miałem na myśli szybkość renderowania.
    Nawigowanie jest dla mnie niemal nieistotne.

  • 10. Data: 2014-05-19 16:18:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5379e94c$0$2224$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    nawigacja, ale chodzi płynnie, no i można używać w nim
    > najlepszych map drogowych w Polsce - UMP, i to jest właśnie jego największym

    Wrzuciłem UMPa -- i zaraz skasowałem, bo imo nie ma pokrycia
    w rzeczywistości. ;) Sama aplikacja bardzo dobra -- zniechęca
    do ciągani map za jej pomocą, ale nakłania do ciągania
    PeCetem -- z dużym ekranem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'